וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תומר שטיינהאור מונה לתפקיד עוזר המאמן השני

5.8.2016 / 16:34

סנטר העבר, שגדל במחלקת הנוער של הירוקים ושיחק בקבוצה הבוגרת במשך שנים רבות, חוזר לרוממה בתפקיד עוזר המאמן השני של עופר רחימי, איתו שיתף פעולה גם בקרית טבעון

תומר שטיינהאור, עירוני רעננה. ברני ארדוב
מתאחד עם רחימי. שטיינהאור/ברני ארדוב

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על מינויו של תומר שטיינהאור לתפקיד עוזר המאמן השני של עופר רחימי לצידו של ליאור אנגלמן שמונה מוקדם יותר הקיץ לתפקיד עוזר המאמן הראשון. שטיינהאור נחשב מקורב לרחימי מהימים שהשניים שיתפו פעולה בקרית טבעון, כששחקן העבר שיחק בקבוצה מהליגה השנייה, וכעת הם ישובו לשתף פעולה, הפעם בליגת העל. שחקן העבר כבר שימש בתפקיד עוזר מאמן בליגת העל, בבני הרצליה לפני מספר שנים.

שטיינהאור (49) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה וביחד עם עדי גורדון זכה בדאבל בליגת העל לנוער בשנת 1984, כשכבר בעונה לאחר מכן הוקפץ לבוגרים. בעונתו הראשונה קיבל הסנטר דקות משחק רבות והפך מהר מאוד לאחד השחקנים החשובים במועדון. אחרי שבע עונות בקבוצה עזב את מכבי חיפה להפועל תל אביב, שם שיחק שלוש עונות לפני שעבר להפועל חולון. אחרי קדנציה קצרה ולא מוצלחת במכבי תל אביב עבר למכבי רעננה בה שיחק במשך כמה שנים, ובשנים האחרונות שלו בליגה הראשונה שיחק בגבעת שמואל, עירוני נהריה ומ.כ חיפה. בסך הכל קלע 5,253 נקודות בליגת העל, והיה מהסנטרים הבולטים בתולדות נבחרת ישראל.

מכבי חיפה קרובה להשלים את בניית הסגל שלה. אתמול פרסמנו לראשונה על החתמתו של הסנטר האמריקאי אוון ראבנל, שמצטרף לאלכס פרס וקארבל אנדרסון, כזרים החדשים בכרמל, ולוויל גרייבס שממשיך עונה נוספת. הסגל הישראלי של הקבוצה כולל את ווילי וורקמן, עמית שמחון, עוז בלייזר, ג'ון דיברתולומיאו ודניאל קופרברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully