וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף הליגה האירופית: מכבי תל אביב מול היידוק ספליט, הכירו את היריבה

ארבלדזה ("יהיה הרבה יותר מאתגר") קיבל הגרלה נוחה יחסית בדרך להופעה בשלב הבתים. הצהובים יארחו את המשחק הראשון ב-18 באוגוסט. הכירו את היריבה המנוסה בעלת הקהל המשולהב

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב תפגוש בשלב הפליייאוף של הליגה האירופית את היידוק ספליט. כך נקבע היום (שישי) בהגרלה שנערכה במשרדי אופ"א שבניון, שוויץ. סגנית האלופה יכולה להיות די מרוצה עם מפגש מול הקרואטים, אותם היא בהחלט מסוגלת לעבור ביום נתון. מכבי ת"א תארח את המשחק הראשון שייערך ב-18 באוגוסט ותתארח בספליט כשבוע לאחר מכן.

"עד כה הוגרלנו נגד מועדונים שהיה אתגר מנהלתי גדול להגיע אליהן, כעת זימנה לנו ההגרלה את אחד מהמועדונים הגדולים בקרואטיה, אשר ידוע באווירה של האיצטדיון שלו", אמר שוטה אברלדזה. "זה יהיה הרבה יותר מאתגר מנהלתי, כיוון שהיידוק היא קבוצה חזקה מאוד, צעירה וכשרונית שניצחה את כל משחקיה העונה".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מול סנט אטיין, הכירו את הצרפתים
מכוער: צלב קרס "עוצב" אל תוך כר הדשא במשחק בין קרואטיה לאיטליה בספליט

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ניב אהרונסון
יחכה להיידוק. יוסי בניון/ניב אהרונסון

הכירו את היריבה

ההיסטוריה:

יריבת מכבי תל אביב היא אולי לא הקבוצה הכי חזקה שהצהובים היו יכולים לקבל, אך היא מאוד מנוסה באירופה. היידוק תגיע לראשונה בתולדותיה לישראל, בעוד שעבור הצהובים מדובר במפגש שני מול יריבה קרואטית, לאחר שבסיבוב הראשון של גביע אופ"א ב-2001/02 הם עברו את דינמו זאגרב בזכות שערי חוץ. בשנתיים האחרונות הודחה היידוק בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, אחרי הפסדים לדניפרו דניפרופטרובסק ולסלובן ליברץ. למעשה, ההופעה האחרונה שלה בשלב הבתים הייתה אי שם ב-2010/11 וגם אז, היא סיימה אחרונה בבית שכלל את א.א.ק אתונה, אנדרלכט וזניט סנט פטרסבורג, תוך שהיא צוברת ניצחון בודד וחמישה הפסדים. את העונה האחרונה בקרואטיה היא סיימה במקום השלישי, הרבה מאחורי דינמו זאגרב ורייקה.

המאמן:

מריאן פושניק החליף בחודש יוני על הקווים את דאמיר בוריץ'. הקרואטי המנוסה בן ה-55 עבד בעברו בין היתר במאריבור ובעונה החולפת הדריך את אולימפיה לובליאנה, אך פוטר משורות האלופה שבדרך כבר בדצמבר. תפקידיו המסקרנים ביותר, לפחות בזווית הישראלית, היו בתור מאמן פסגראד טהראן ודמאש גילאן האיראניות ועל הדרך, הוא אפילו הספיק לעבוד קצת ביפן.

הכוכב:

מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, עם 12 בליגה ו-15 בכל המסגרות, היה טינו סוון סושיץ', שחקן נבחרת בוסניה בן ה-24 ואחיינו של מאמן הנבחרת לשעבר, סאפט סושיץ'. לצדו משחקת חבורה די צעירה ומוכשת, כאשר בגזרת הזרים כדאי לשים לב לקשר האחורי הברזילאי בן ה-23, ג'פרסון. מכבי תל אביב נמנעה ממפגש עם מיחו קקטאס, החלוץ הקרואטי, שנמכר בינואר האחרון לקאזאן תמורת כמיליון יורו.

האצטדיון:

אצטדיון פוליוד מכיל 35 אלף מקומות וכמיטב המסורת בקרואטיה, הוא יכול לספק אווירה מטורפת, בעיקר במשחקי "הדרבי הנצחי" מול דינמו זאגרב. הפעם האחרונה בה האצטדיון עלה לכותרות הייתה דווקא בהקשר רע מאוד, כאשר לאחר משחקה של נבחרת קרואטיה במסגרת מוקדמות היורו מול איטליה (1:1), התגלה כי על כר הדשא עוצב צלב קרס, מה שעלה לקרואטים בהורדת נקודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי היידוק ספליט. GettyImages
מחכים למכבי תל אביב. אוהדי היידוק ספליט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully