וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף הליגה האירופית: בית"ר מול סנט אטיין, הכירו את הצרפתים

אחיו של פוגבה, מאמן שהופך לאגדה ואצטדיון שאירח משחקים ביורו: הקבוצה של רן בן שמעון קיבלה יריבה קשה מאוד, שסיימה אשתקד במקום השישי בצרפת. המשחק הראשון ייערך בטדי ב-18 באוגוסט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים הוגרלה היום (שישי) נגד סנט אטיין בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הקבוצה של רן בן שמעון קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר מתוך חמש הקבוצות אותן היא הייתה יכולה לפגוש, ותארח את המשחק הראשון שייערך ב-18 באוגוסט בטדי. הגומלין ייערך בחלוף שבוע בדיוק. פרט להצלחה בצד המקצועי, בית"ר גם הרוויחה עד כה מענקים בסך 630 אלף יורו מאופ"א. העפלה לשלב הבתים תזכה אותה בבונוס של 2.4 מיליון יורו, ומשם כל נקודה תעניק עוד 120 אלף יורו. הדחה בשלב הפלייאוף תותיר מענק ניחומים של 230 אלף.

עוד בנושא:

הכירו את יריבת הפועל באר שבע במוקדמות האלופות, סלטיק

שחקן סנט אטיין נולאן רו חוגג עם חבריו. AP
משוכה גבוהה. שחקני סנט אטיין חוגגים עם נולאן רו/AP

הכירו את סנט אטיין

ההיסטוריה:

הקבוצה הצרפתית נהנתה אשתקד מעונה מוצלחת יחסית וסיימה במקום השישי בליגה המקומית, עם 58 נקודות. בכלל, בשנים האחרונות סנט אטיין הפכה לחברה די קבועה בשיפולי הצמרת בליג 1 ומבין חמש היריבות שהיו אפשריות לבית"ר לפני ההגרלה, נראה כי מדובר בקשה מכולם, כך שלחבורה של רן בן שמעון צפוי מפגש כפול מסובך מאוד, בו ניצחון ייחשב לסנסציה רצינית. עבור סנט אטיין מדובר במפגש שני עם יריבה מישראל, לאחר שבסיבוב הראשון של גביע אופ"א ב-2008/09 היא ניצחה פעמיים 1:2 את הפועל תל אביב. במשחק הראשון, בבלומפילד, כוכב צעיר ומבטיח בשם דימיטרי פאייה כבש עבור האורחים כבר בדקה השביעית ובגומלין צמד של בפטימבי גומיס עשה את העבודה. זו כבר מזמן לא הקבוצה שהייתה אימפריה בצרפת בשנות ה-60' וה-70' וגרפה עשר אליפויות ושישה גביעים (ואף הפסידה בגמר גביע האלופות ב-1976), אך עדיין מדובר ביריבה מצוינת. פלאטיני שיחק בסנט אטיין שלוש שנים לפני שעבר ליובנטוס. זה השחקן הכי מפורסם שיצא משם.

המאמן:

כריסטוף גאלטייה בן ה-46 קיבל את סנט אטיין בדצמבר 2009 ומאז הוא שם, הופך אט אט לאגדה במועדון. שחקן העבר, ששיחק בשלל קבוצות בליגה הצרפתית בעיקר, כבר ניהל 307 משחקים בסנט אטיין ורשם 134 ניצחונות לעומת 82 תוצאות תיקו ו-91 הפסדים. ב-2013 הוא הצעיד את הקבוצה להישג הטוב ביותר שלה בשלושת העשורים האחרונים, זכייה בגביע הליגה.

הכוכב:

נולן רו בן ה-28, שהגיע אחרי כמה עונות טובות בברסט ובליל, היה מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה ועשוי להטריד רבות את ההגנה בצהוב-שחור. שם נוסף שבוודאי ימשוך את העין הוא קפטן נבחרת גינאה, פלורנטן פוגבה, אחיו הבכור של פול, שמשחק בהגנה של סנט אטיין מזה ארבע שנים.

האצטדיון:

סטאד ז'ופרואה גישאר אירח ממש לאחרונה ארבעה משחקים במסגרת יורו 2016, כולל את שמינית הגמר שהסתיימה בניצחון של פולין בפנדלים על שוויץ. במונדיאל 1998, נערך בו המשחק המפורסם בשמינית הגמר בין ארגנטינה לאנגליה (2:2, כולל ההרחקה של בקהאם). לאחר שיפוץ שעבר לקראת היורו, מכיל האצטדיון כיום 42 אלף מקומות וצפוי לספק אווירה ביתית לא רעה, אך תלוי כמה אוהדים יגיעו לאור היריבה הלא ממש אטרקטיבית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי. ברני ארדוב
משוכה גבוהה. אצילי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully