וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של אצילי: "אין מו"מ ולא היה מו"מ מאז הגשת הבוררות"

5.8.2016 / 12:05

נציגי הקשר דוחים את הטענות מתנהל משא ומתן עם הקבוצה מהבירה: "קמנו הבוקר למופע ספינים מרהיב, מנסים להשפיע על הבוררות. הוא לא נוטה להישאר". הייסטר: "הייתה אווירה מיוחדת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים לא היה יותר מדי זמן לחגיגות אחרי הניצחון על יגבלה אמש (חמישי. מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו מיהר בסיום הניצחון לביתו כדי להמריא לניון ואמור להיות נוכח בהגרלת פלייאוף הליגה האירופית שתיערך בשעה 14:00. עוד לפני כן הספיק דמאיו לשמוע מהמשקיף של אופ"א כמה הערות. אחת מהן הייתה בנוגע למרסל הייסטר שרץ לקהל לאחר שהוחלף ונקרא לשוב לספסל וכמו כן על כך שאנשי האבטחה היו עם הפנים למגרש ולא לקהל. מעבר לכך המשחק עבר בשקט מבחינת המשקיף ובבית"ר היו מרוצים.

עוד בנושא:

בן שמעון: "היו פה קבוצות גדולות, אבל אף אחד לא הגיע למעמד כזה"
אולימפיאקוס מול בית"ר? מכבי תל אביב תפגוש את רוזנבורג? כל האופציות

שחקן בית"ר ירושלים, מרסל הייסטר. ברני ארדוב
מתאקלם היטב בבית"ר. מרסל הייסטר/ברני ארדוב

מעל הכל היו בבית"ר מרוצים מהמעבר לשלב הבא והאווירה שהייתה אתמול (חמישי) בטדי. בבית"ר לא ציפו ליותר מ-12 אלף אוהדים, אך בפועל הגיעו מעל 17 כאשר הופצו רק כ-16 אלף כרטיסים. קרוב לאלף איש נותרו בחוץ לאחר שאזלו הכרטיסים. את חלקם המשטרה הכניסה לאחר בידוק ואילו חלק אחר הלך לביתו מאוכזב. בבית"ר אמרו שיסיקו מסקנות ודבר כזה לא יקרה בעתיד.

בית"ר הרוויחה עד עתה כ-650 אלף יורו במפעל, לא כולל הכנסות מכרטיסים. העפלה לשלב הבתים שווה עבורה כ-2.4 מיליון יורו נוספים, שוב, לא כולל ההכנסות מכרטיסים שיהיו ממשחקי הבית ובקבוצה מקווים להגרלה שתותיר להם סיכוי עם קבוצות חלשות יותר כגון אריבור.

בנוגע לעומר אצילי, הקשר אמר לשחקנים בסיום המשחק כי בארץ הוא מעוניין להישאר בבית"ר אך הוא ירצה שכר ראוי וסעיף שיחרור לחו"ל בעתיד. גם הבעלים אלי טביב החמיא לקשר בסיום כאשר ביום ראשון אמורה להתקבל החלטת הבורר כאשר ייתכנו התפתחויות של הרגע האחרון עד מוצאי שבת בניסיון להשאיר את השחקן עוד לפני החלטת הבורר.

למרות זאת, עורך דינו של אצילי רועי רוזן שיגר הודעה חריפה שדוחה את הטענות שיצאו מבית"ר. "קמנו הבוקר למופע ספינים מרהיב נוסף מבית מדרשה של בית"ר ירושלים, בכלי תקשורת מסוימים, שמטרתו לעקר את הבוררות ולהשפיע על תוצאתה רגע לפני מתן פסק הבורר", אמר. "חשוב להבהיר, בצורה הכי ברורה, כי כל הטענות שעומר "נוטה" להישאר בבית"ר ירושלים, מבקש סכומי כסף כאלה ואחרים או מתנה את ההישארות בכל מיני תנאים - לא נכונות לחלוטין".

רוזן הוסיף ש"אין משא ומתן, לא היה משא ומתן ושום דבר לא השתנה ממועד הגשת הבוררות, שהוגשה בלית ברירה ובנסיבות חמורות וקיצוניות. בית"ר ירושלים מנסה לנצל לרעה את המקצוענות חסרת הפשרות של עומר ואת העובדה שהוא יודע לשים דברים בצד על כר הדשא כדי לנסות לזהם את ההליך המשפטי ולפגוע בתקינותו. אנחנו דוחים את ההתנהגות הזאת בשאט נפש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
שוב בעין הסערה. אצילי/ברני ארדוב

מי שמאוד נהנה מהאווירה בטדי היה מרסל הייסטר, שאמר בסיום המשחק לאתר הרשמי של הקבוצה כי "אחרי השער לא ידעתי לאן לרוץ. הייתה אווירה שאני לא רגיל אליה ולמרות שאני לא בכושר מלא זה נתן לי אנרגיות". המגן התלונן על רגישות בשריר ובבית"ר יבדקו את השחקן. אגב, אתמול הגיעו הג'י.פי.אסים עם הגופיות אותן הזמין המועדון והצוות המקצועי, יחד עם מאמן הכושר ויחלו להשתמש בו כבר בתקופה הקרובה.

אחד האירועים המשעשעים התרחש בסיום המשחק כאשר אחד המאבטים לקח החוצה ילד שפרץ לתחומי המגרש. דן מורי רץ כ-50 מטר אחרי המאבטח, שיחרר את הילד מידו והוביל אותו לשבת עם שחקנים הקבוצה אל מול תשואות הקהל. מורי אמר בסיום על כך: "ראיתי שמדובר בילד בלי הרבה שיקול דעת. הייתה שמחה ואווירה טובה ובסך הכל רציתי שזה ייפתר כמו שצריך אז לא צריך לעשות יותר מדי דרמות".

אגב, לאחר שמרסל הייסטר הוחלף הקהל קרא לו וכשזה הגיע לכיוון היציע המזרחי, העיר לו השופט הרביעי כי זה אסור במהלך משחק והוא עשוי לקבל כרטיס צהוב והגרמני חזר לספסל. לאחר מכן שאוהדי בית"ר ביקשו מעידן ורד שהוחלף להגיע ליציע, בבית"ר הבהירו לו שלא לעשות זאת בשל החשש לצהוב.

המאמן רן בן שמעון התייחס בסיום גם לאריק סאבו, ואמר: "אן לי דד ליין עבורו. הוא שחקן שחתום בבית"ר ירושלים ואנחנו מאמינים שיגיע. במקביל, יש לנו חלופות, בכל מקרה יגיעו לכאן קשר ושחקן התקפה".

היום אמור לקבל סאבו רשמית את המכתב התביעה של בית"ר ובבית"ר ימתינו לו עד לתחילת השבוע הבא לפני שינסו לצרף שחקן אחר בתפקידו. במקביל, שלחה בית"ר מכתב לבוכום הגרמנית שניהלה עימו מגעים והסבירה לה כי השחקן חתום במועדון והם מצפים ממנו להגיע לישראל: "טביב לא יוותר לא, אם הוא לא יגיע לישראל הוא עשוי לא לשחק כדורגל השנה" אמרו בבית"ר.

(עדכון ראשון: 8:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully