וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס מול בית"ר? מכבי תל אביב תפגוש את רוזנבורג? כל האופציות

הירושלמים לא יהיו מדורגים בהגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית (ו', 14:00), גם גנט "הישראלית" בין האופציות. הצהובים יהיו מדורגים וצפויים להגרלה נוחה יותר. ומה הרווח הכספי?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב תשתתפנה מחר (שישי, 14:00) בהגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית, כשהירושלמים נמצאים מרחק שני משחקים מהופעה היסטורית בשלב בתים אירופי ואילו התל אביבים יכולים לעשות זאת בפעם החמישית (הופיעו עד כה פעמיים בבתי ליגת האלופות ופעמיים במפעל המשני).

פרט להצלחה בצד המקצועי, שתי הקבוצות גם הרוויחו עד כה מענקים בסך 630 אלף יורו מאופ"א. העפלה לשלב הבתים תזכה אותן בבונוס של 2.4 מיליון יורו, ומשם כל נקודה תעניק עוד 120 אלף יורו. הדחה בשלב הפלייאוף תותיר מענק ניחומים של 230 אלף.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים עלתה לראשונה בתולדותיה לשלב פלייאוף במסגרת אירופית
אוסקר סקאריונה כבש שער בכורה, מכבי תל אביב ניצחה את פנדורי ועלתה גם היא

ג'ורדי קרויף מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מריח את שלב הבתים. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

אז מי הן היריבות האפשריות? בית"ר ירושלים לא מדורגת ולכן צפויה להיתקל במשוכה קשה יותר, בעוד מכבי תל אביב נהנית מניקוד גבוה ותהיה בין המדורגות בהגרלה. צמצום האפשרויות יתבצע רק בבוקר ואז תהיינה חמש יריבות פוטנציאליות בלבד, לעומת 21 כרגע.

בית"ר תוכל לפגוש קבוצות שנפלו ממוקדמות ליגת האלופות, דוגמת שחטאר דונייצק, אנדרלכט, פנרבחצ'ה, פאוק סלוניקי, ספרטה פראג, באטה בוריסוב וכן, גם אולימפיאקוס שהפסידה להפועל באר שבע. אופציות נוספות: ווסטהאם, ססואולו, אלקמאר, סנט אטיין, פאוק סלוניקי, גנט של רמי גרשון וקני סייף, אוסטריה וינה של רועי קהת או מאריבור של מרואן קבהא וסינטאיהו סלליך.

מכבי תל אביב, לעומת זאת, ניצבת כאמור בצד של המדורגות, והאופציות שלה נוחות יותר, בטח אחרי ההפתעות הגדולות שסיפק הסיבוב השלישי. בין היריבות האפשריות נמצאות היידוק ספליט הקרואטית, ברונדבי הדנית שהדיחה את הרטה ברלין, גבאלה האזרית שהדהימה את ליל, ארוקה הפורטוגלית וגם רוזנבורג, אסטנה, אסטרה ג'ורג'ו, דינמו טביליסי והכוכב האדום בלגרד שנפלו ממוקדמות הצ'מפיונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully