וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב"ש: "היו פה קבוצות גדולות, אבל אף אחד לא הגיע למעמד כזה"

4.8.2016 / 22:09

שחקני בית"ר ירושלים חגגו את העלייה לפלייאוף הליגה האירופית במשך דקות ארוכות. בן שמעון: "האווירה פה היא אירוע בפני עצמו". שכטר שהצטיין: "הקבוצה מאושרת וכך זה נראה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני ואוהדי בית"ר ירושלים חגגו הערב (חמישי) במשך דקות ארוכות הישג היסטורי: העפלה לפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. הקבוצה מהבירה הביסה את ילגבה הלטבית 0:3, השלימה 1:4 בסיכום המשחקים ו-16,500 צופים נהנו מכל רגע. הגרלת השלב הבא והאחרון תתקיים מחר החל מהשעה 14:00 (לידיעה על היריבות האפשריות).

רן בן שמעון סיכם: "עשינו היסטוריה. היו פה שחקנים גדולים וקבוצות גדולות, אבל אף אחד לא הגיע למעמד כזה. השחקנים שיחקו משחק בוגר, חכם - הבקענו גולים ולא היינו חשופים. כשאתה עושה את הדברים נכון וטוב זה יותר קל. אמרתי שכישרון לבד לא מנצח, תמיד יש מוטיבציה, צריך לדעת לשלב בינה לבין חשיבה. היום הייתה קבוצה מלאת מוטיבציה, אבל כזו שגם חושבת. מה שהיה היום זו הצגה של הקהל, האווירה פה היא אירוע בפני עצמו".

בן שמעון נשאל על אצילי והשיב: "נראה לי שטוב לו פה. אני מאמין שהוא יישאר, אלו התחושות שלי. הוא אוהב את המועדון והמועדון אוהב אותו, זו הקרקע הכי פורייה בשבילו להתפתח והוא ינהג בחוכמה אם יישאר בבית"ר".

המאמן דיבר על אריק סאבו: "אריק הוא שחקן שחתום בבית"ר ירושלים ואני מאמין שיגיע בקרוב. במקביל, לוקחים הכול בחשבון ומכינים גם תחליפים. בכל מקרה יצטרפו קשר ושחקן התקפה".

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. ברני ארדוב
"התחושה שלי היא שאצילי יישאר". בן שמעון/ברני ארדוב

"חיכיתי לכבוש שלושה-ארבעה משחקים", אמר איתי שכטר. "בכל מקרה זה לא חשוב, הכי חשוב ששיחקנו טוב. יש פה צוות מקצועי חדש ושחקנים חדשים, אך בכל זאת הצלחנו לעלות עוד שלב. גם כשאני משחק פחות טוב, הקהל תמיד פה. הוא תמיד דוחף אותי ומעודד אותי. אמרתי שאחזיר על ההחמצה בלטביה ואני שמח שהחזרתי. מגיע למועדון הזה להיות בשלב הבתים, אך אנחנו זקוקים לקצת מזל, כי אני משוכנע שתהיה לנו הגרלה קשה".

החלוץ המשיך: "אני מאושר פה. כיף לי בכל אימון ובכל משחק. חדר ההלבשה מדהים. החברים תומכים בי, גם בימים פחות טובים. החכמה של קבוצה זה להיות ביחד גם כשלא הולך. הקבוצה מאושרת, וכך זה נראה. עשינו סוג של היסטוריה".

בית"ר ירושלים חוגגת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully