וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק: "מתישהו אני ודוראנט נחזור להיות חברים". קאנטר עקץ

אוקלהומה סיטי הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של הרכז, שספק עקץ את חברו לשעבר: "נאמנות זה ערך חשוב". הסנטר הטורקי הקניט את דוראנט ואוהדי הלייקרס בטוויטר. קרי מככב בפרסי השנה של ארגון השחקנים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אוקלהומה סיטי נושמת לרווחה. אחרי שבועות מתוחים שבהם עתיד הפרנצ'ייז היה מעורפל למדי, ראסל ווסטברוק הודיע סופית ורשמית: אני נשאר. הגארד האקספלוסיבי חתם הלילה (בין חמישי לשישי) רשמית על הארכת חוזה לשתי עונות נוספות, קיבל שדרוג בשכר שאמור היה לקבל בחוזהו המקורי עד תום העונה הנוכחית, וירוויח בסך הכל 85.7 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. בין השנה השנייה לשלישית בחוזה תהיה לווסטברוק אופציה להפוך לשחקן חופשי.

"אין מקום שאני רוצה להיות בו יותר מאשר אוקלהומה סיטי", אמר הגארד במסיבת העיתונאים לרגל החתימה על החוזה החדש. "אני מרגיש שגדלתי בעיר הזאת. אני מכאן מאז בן 18 או 19, וספגתי רק טוב מכאן. לכן כשהייתה לי אופציה להישאר נאמן לת'אנדר לא היססתי לרגע. נאמנות זה משהו שחשוב לי".

ראסל ווסטברוק סיכם לשלוש שנים נוספות באוקלהומה סיטי
דרק פישר רוצה לחזור מפרישה ומחפש קבוצת NBA שתקלוט אותו

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
השאיר את הפרשה מאחור. ווסטברוק עם דוראנט ברקע/AP

מובן שווסטברוק נשאל שוב ושוב על קווין דוראנט, שנטש את הת'אנדר וערק לקבוצות החלומות של גולדן סטייט. בשבועות האחרונים דווח בארצות הברית על נתק בין השניים ואף נטען כי ימים לפני שהודיע על החלטתו לעבור לווריירס, דוראנט הודיע לווסטברוק חגיגית כי הוא נשאר. ווסטברוק לא הכחיש שקיימת מתיחות. "גיליתי על העזיבה שלו כמו כולכם - בחדשות, בסמארטפון, ברשתות החברתיות. אני וקווין שוחחנו רק בשלב מוקדם של התהליך, אבל בכלל לא בהמשך. מאז שהוא עזב כל מה שקיבלתי ממנו זו הודעת טקסט", סיפר.

ווסטברוק הוסיף ש"אני מבין מה זה אומר להיות פריי אייג'נט, אני מבין שהייתה לו הזדמנות ללכת למקום אחר. אבל ברגע שהעזיבה של קווין נודעה לי התקשרתי ל-GM סם פרסטי ושאלתי אותו 'מה הלאה?'. זאת המנטליות שלי, ולכן אני לא מודאג בכלל ממה שיהיה בעתיד. נכון, אני וקווין הלכנו יחד שנים. אתה לא רוצה לזרוק את זה לפח. בסוף אנחנו נדבר, למרות שלא עשינו את זה עד עכשיו".

אבל באוקלהומה סיטי יש מי שיאמר את הדברים בצורה גלויה, כמו תמיד: אנטר קאנטר. מיד לאחר שההודעה על ווסטברוק, שחקן הפנים הטורקי צייץ תמונה של ראסל ווסטברוק שכמעט זהה לתמונה שדוראנט פרסם במכתב בו הודיע על החלטתו לעבור לגולדן סטייט, וכתב: "אני לא עובר לאויב, אני כאן כדי להילחם". קאנטר הספיק להקניט גם את אוהדי הלייקרס עם המם הבא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרסי השנה של ארגון השחקנים

החל מהשנה שעברה, החלו בארגון השחקנים של הליגה לחלק פרסים משלהם, בנוסף לתארים הקונבנציונאליים של הליגה. הנה הזוכים לעונת 2015/2016:

MVP: סטפן קרי.

השחקן עליו הכי קשה לשמור: סטפן קרי

המאמן עבורו הכי היית רוצה לשחק: גרג פופוביץ'

שחקן הספסל הטוב ביותר: ג'מאל קרופורד

שחקן ההגנה הטוב ביותר: קוואי לאונרד

האולם הכי ביתי: אורקל ארינה של גולדן סטייט

המתלבש הטוב ביותר: ראסל ווסטברוק

הרוקי הטוב ביותר: קארל אנתוני טאונס

הווטרן הכי משפיע: טים דאנקן

השחקן שהכי היית רוצה שיהיה איתך בקבוצה: לברון ג'יימס

השחקן שהכי טוב לעקוב אחריו ברשתות החברתיות: לברון ג'יימס

השחקן הכי טוב בקלאץ': סטפן קרי

קאמבק השנה: פול ג'ורג'

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי מאוכזב. AP
מככב גם כאן. סטף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully