וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דרק פישר רוצה לחזור מפרישה ומחפש קבוצת NBA שתקלוט אותו

קאמבק תקדימי ב-NBA? שחקן העבר בן ה-41, שאימן עד חודש פברואר את הניקס, חזר בו מהפרישה ובודק את האופציות שלו. בארצות הברית מדווחים שהוא לא שולל גם מעבר לאירופה או לסין

דרק פישר. AP
כן, גם אנחנו שואלים מה לעזאזל עובר לו בראש. פישר/AP

הקדנציה בת השנתיים של דרק פישר כמאמן הניקס לא הייתה מוצלחת במיוחד, עד כדי כך ששחקן העבר שוקל כעת צעד חריג: לחזור ל-NBA כשחקן. בתקשורת האמריקאית מדווחים הערב (רביעי) כי הגארד בן ה-41 שוקל ברצינות לחזור בו מהפרישה ומחפש קבוצה בליגה שתהיה מוכנה לקלוט אותו. מקורב לפישר צוטט ב-ESPN כאומר "הוא בוחן את האפשרות שיש לו ומביע נכונות אמיתית לחזור לשחק. הוא מרגיש שעדיין יש לו את זה".

השמועות צברו תאוצה בעקבות פוסט שפישר העלה בו הוא הוסיף וידאו שלו משחק עם ההאשטאג "Imnotdoneyet" ("עדיין לא סיימתי"). אם פישר אכן יחזור לליגה כשחקן, יהיה זה צעד תקדימי. למעשה, אף שחקן מעולם לא חזר מפרישה אחרי ששימש כמאמן ראשי. כמו כן, אם יחזור יהיה כמובן השחקן המבוגר ביותר ב-NBA, אולם על פי שלל דיווחים הוא לא שולל גם את האפשרות לשחק מחוץ ל-NBA, אולי אפילו באירופה.

מאז שפוטר מהניקס על ידי פיל ג'קסון בחודש פברואר האחרון, פישר, שיחגוג 42 בחודש הבא, שימש כפרשן ברשת TNT. כשחקן הוא נחשב לאחת הדמויות הכי אהודות בליגה ולווינר גדול. באמתחתו של פישר חמש אליפויות עם הלייקרס, שיא הופעות בפלייאוף (259) ושיא ניצחונות בפלייאוף (161). במהלך הקריירה, שנמשכה 18 שנה, הוא העמיד ממוצעים של 8.3 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

  • עוד באותו נושא:
  • דרק פישר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully