וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: "יותר מנרגש לקראת העונה במכבי תל אביב"

הרכז החדש של הצהובים דיבר לאתר הרשמי וסיפר: "מודה על ההזדמנות שניתנה לי לייצג מועדון כל כך מפואר ובעל מסורת. מכיר מצוין את ווימס מחכה לשתף פעולה עם אחיי החדשים"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב ביצועיו של אנדרו גאודלוק מעונתו בפנרבחצ'ה

אנדרו גאודלוק כבר חתם באופן רשמי במכבי תל אביב, וכעת הוא סיפק גם ציטוטים ראשונים בנושא. "אני מאושר ומודה לכולם על ההזדמנות שניתנה לי לייצג מועדון אירופי כל כך מפואר ובעל מסורת והישגים כמו מכבי תל אביב", אמר לאתר הרשמי של המועדון. "אני שמח לשחק עבור מאמן מצוין ושחקנים נהדרים. את סוני ווימס אני מכיר מצוין, ומול שחקנים רבים של מכבי שיחקתי בעבר – הם היו יריבים חזקים ואני מחכה כבר לשתף איתם פעולה כאחיי החדשים".

ומה עם סוגיית המספר על גב הגופייה? גאודלוק שיחק בעבר עם הספרה 0, ספרה שמעולם לא לבש שחקן מכבי. "גם בישראל אני מתכוון לשחק עם המספר 0 על הגופייה שלי, כפי שעשיתי במהלך רוב הקריירה שלי", אמר. "אני רוצה להביא את הכוח והעוצמה שיש במספר הזה לארץ. כשאני עם 0 על הגב אני מרגיש את השינוי באישיות, הוא מביא איתו מנטליות של ווינר שטורף את המגרש".

לסיום, סיפר הרכז: "אני יותר מנרגש לקראת העונה הזו, ומקווה שהקהל המדהים בתל אביב יאהב את האופי ואת המשחק שלי. בסופו של דבר, אני משחק מכל הלב בשביל האוהדים".

עוד בנושא:

במכבי תל אביב חוגגים את החתמת גאודלוק: "היו לו הצעות גבוהות יותר"
ג'ו אלכסנדר: "לשוב למכבי תל אביב זה חלום בשבילי"

שחקן פנרבחצ'ה/אולקר אנדרו גאודלוק מול שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. GettyImages
נרגש ונלהב. גאודלוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully