וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אלכסנדר: "לשוב למכבי תל אביב זה חלום בשבילי"

הפורוורד בן ה-29, ששב לצהוב אחרי עונה בדינמו ססארי, התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ודיבר גם על הפסד האליפות ב-2014/15: "לקחתי את זה אישית, זו הייתה טראומה, עכשיו זו כמו לידה מחדש"

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר לצהוב. אלכסנדר/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

ג'ו אלכסנדר התראיין היום (רביעי) לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. הפורוורד בן ה-29 (2.03 מטר) שיחק אצל הצהובים בעונת 2014/15 ורשם ביורוליג ממוצעים של 4.5 נקודות ו-2.2 ריבאונדים ב-11.9 דקות למשחק. בעונה שעברה הוא שיחק בדינמו ססארי האיטלקית.

"אני ארוץ בלי חולצה עם סוני ווימס ברחובות אם נזכה ביורוליג. לא בים, ברחובות", אמר אלכסנדר, "אני מתגעגע לשיר העלייה למגרש, אני מתגעגע לאנשים שעוצרים אותי ברחוב. לשוב למכבי זה חלום בשבילי. נהניתי בפעם הראשונה שלי בתל אביב ואני נרגש לשוב. מכבי זה מועדון מיוחד מאוד, עם אוהדים חמים ונאמנים ומסורת מפוארת, ואני גאה להיות שוב חלק ממנו. אני מרגיש הרבה יותר בשל ומוכן כעת לכדורסל האירופי, כשחקן וכבן אדם. אני שמח להתאחד מחדש עם דווין, פניני, יוגב וסילבן, ואנחנו בהחלט מתכוונים להחזיר את מכבי תל אביב למסלול הניצחונות והתארים שהמועדון הזה כל כך רגיל אליו".

אלכסנדר התייחס לעובדה שלא זכה באליפות בפעם הקודמת ששיחק בצהוב ואמר: "אני זוכר את זה היטב. לקחתי את זה אישית. זו הייתה טראומה, אבל עכשיו זו כמו לידה מחדש. העובדה שהייתי שותף לאובדן אליפות גורמת לי לשמוח אפילו יותר שאני חלק מהקבוצה שרוצה להחזיר תואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully