וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראץ' נבדק. במועדון מרוצים מכיוואן: "לא פחות כישרוני מדור מיכה"

4.8.2016 / 8:57

בהפועל חיפה מצפים מהקשר להוביל את הקבוצה: "עד היום לא פרץ מסיבות אחרות". החשש לגבי החלוץ שנפגע באימון: ייעדר בין שבועיים לחודש וחצי. כץ יקבל בימים הקרובים החלטה לגבי גבאי

אדריאן הרבשטיין

אחרי התיקו מול בני סכנין (2:2) במחזור הראשון של גביע הטוטו, הפועל חיפה הצליחה לשמור אתמול על רשת נקיה ולנצח בכפר סבא. במועדון היו מרוצים בעיקר בשל העובדה שהסגל של אלי כהן היה קצר יחסית בשל פציעות של מספר שחקנים, בניהם ז'רקו קוראץ' וז'וליו סזאר. הראשון שנפצע באימון שלשום בעת תיקול עם מיקי יאזו עבר אתמול בדיקה בעקבות חשש לפגיעה במיניסקוס. היום אמורים להתקבל התוצאות ואז יתברר האם ייעדר בין שבועיים לחודש וחצי. פיליפ יאזביץ' שערך אתמול בכורה עדיין לא נמצא בכושר משחק מלא.

במועדון מרוצים מאוד מהישאם כיוואן, שמעבר לצמד שבישל אתמול מגלה יכולת טובה מאז אימוני טרום העונה. "להישאם יש כישרון של שחקנים עולים בכדורגל שלנו, ברמה של דור מיכה, לא פחות ממנו. הוא כבר בן 29 ולא פרץ בגלל סיבות אחרות. אם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא יוכל להוביל את הקבוצה בעונה הבאה יחד עם חנן ממן". יואב כץ רוצה לצרף רק עוד שחקן אחד. איתמר כהן עדיין לא עבר מהפועל ירושלים, אבל סיכם את תנאיו וממתין לשחרור.

"תמיד כיף לנצח, חשוב לנו להתחבר לאט לאט. יש לנו ששה זרים, חלקם חדשים, ואנחנו רוצים להתחבר. שמח שזה בא עם ניצחון", אמר ניסו קפילוטו שכבש את השער הראשון. "אלי כהן מנסה לחבר אותנו באימונים, עשינו מחנה אימונים טוב, הראנו שיש לנו מה למכור מול קבוצות גדולות. גביע הטוטו זה טוב, אבל חשוב שנבוא מוכנים לליגה. אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות, אבל עובדים כדי שלא ניאבק העונה בתחתית ונראה הרבה יותר טוב".

במהלך בימים הקרובים אמור כץ לקבל החלטה לגבי המנכ"ל אפרים גבאי. במועדון עורכים את הבדיקות המתאימות לפני קבלת ההחלטה הסופית.

עוד בנושא:

גביע הטוטו: הפועל חיפה גברה על הפועל כפר סבא 0:2
אלי כהן: "כל מה שרציתי - קיבלתי, יש לנו עוד הרבה עבודה"

הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
"אם הוא ימשיך בקצב הזה, הוא יוכל להוביל את הקבוצה בעונה הבאה יחד עם חנן ממן". כיוואן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully