וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "כל מה שרציתי - קיבלתי, יש לנו עוד הרבה עבודה"

3.8.2016 / 21:49

מאמן הפועל חיפה נשמע מלא ביטחון אחרי ניצחון הבכורה לעונת 2016/17 עם 0:2 על הפועל כפר סבא: "בנינו קבוצה חדשה, מרוצה מהגישה של השחקנים". מימר: "אנחנו טובים יותר ממה שהצגנו, רוצים להתחזק בהתקפה"

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: מסע"ת פתיחת העונה של הפועל חיפה

אחרי ה-2:2 הדרמטי מול בני סכנין במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, הפועל חיפה רשמה היום (רביעי) ניצחון ראשון לעונת 2016/17 עם 0:2 על הפועל כפר סבא באצטדיון לויטה. הישאם כיוואן בלט אצל אלי כהן ועם שני בישולים הוביל את האורחת, אצל הירוקים ערכו בכורה שבעה שחקנים חדשים בהרכב של שרון מימר, שקיבל חומר למחשבה לקראת העונה בליגת העל.

עוד בנושא:
הפועל חיפה גברה 0:2 על כפ"ס
הפועל כפר סבא: רז כהן צפוי להחמיץ את פתיחת העונה
הפועל חיפה: איתמר כהן סיכם, ז'וליו סזאר יחתום השבוע

אלי כהן מאמן הפועל חיפה (משמאל) עם דודו אברהם. מגד גוזני
אלי כהן. מרוצה מהחיזוק/מגד גוזני

המאמן המנצח, אלי כהן, אמר בסיום: "בשלב זה של העונה חוץ מהתוצאה חשובה גם הדרך, בנינו קבוצה חדשה וזה תלכיד שייקח לו זמן להתחבר. בנקודת הזמן הנוכחית אפשר כאן קבוצה טובה. יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, ואני מרוצה מהגישה של השחקנים. יש בסגל שחקנים צעירים שקבילו הזדמנות, וזה מעודד לראות את היכולת הטובה שלהם".

"שלושה שבועות לפתיחת הליגה ויש לנו הרבה עבודה", הוסיף אלי כהן: "יש לי תמונה בראש לגבי איך צריך להראות ההרכב שלנו, אבל אני עדיין מגבש דברים. הסגל סגור וכול מה שביקשתי - קיבלתי. יש סיכוי שנחזק את החלק הקדמי, אבל לא מעבר לזה. לא נביא סתם שחקן, אלא אם נרגיש שהוא יכול ממש לשדרג את הסגל".

בצד השני, שרון מימר הסביר: "עדיין אין חיבור בין השחקנים כדי שנצליח לשטוף את המגרש ב-90 דקות. דווקא במחצית הראשונה שיחקנו טוב, אבל לצערי לא ניצלו את זה כדי להבקיע. במחצית השנייה איבדנו את הסדר. אני בטוח שנקבל הרבה מהשחקנים החדשים שהצטרפו אלינו, אני יודע מה הם שווים. אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מאיך ששיחקנו הערב. אנחנו רוצים להתחזק בהתקפה, אבל אנחנו לא לחוצים על זה - נביא רק מישהו שיעניין אותנו. אני לא יודע לנבא איפה נסיים את העונה, אבל נקווה שזה יהיה במקום טוב יותר מהעונה הקודמת".

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
אופטימי. מימר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully