וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה גברה 0:2 על כפ"ס, 1:2 לבני יהודה על מכבי פתח תקוה

3.8.2016 / 21:28

האדומים-שחורים חגגו בלויטה מדחיקה של קפילוטו (53), ממן עלה מהספסל והכפיל בסטייל בדקה ה-68. מרשיץ' (40) כבש בפנדל וסידר לתורג'מן (67) שער בכורה, קאניוק (57) רק איזן זמנית למלאבסים

ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה חוגג שער. מגד גוזני
שער בכורה. קפילוטו/מגד גוזני

המחזור השני בגביע הטוטו נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים. בבית א', הפועל חיפה גברה 0:2 על הפועל כפר סבא, ששיחקה לראשונה העונה. בבית ב', בני יהודה הנחילה למכבי פתח תקוה הפסד שני העונה עם 1:2.

הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה לפני מאוויס צ'יבוטה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
כיוואן מול צ'יבוטה/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - הפועל חיפה 2:0

אחרי ה-2:2 במחזור הפתיחה מול בני סכנין, הקבוצה של אלי כהן כבשה פעמיים והפעם שמרה על שער נקי. ניסו קפילוטו כבש בהופעתו השנייה במדי הפועל חיפה, חנן ממן עלה מהספסל והנחיל לירוקים הפסד במשחק הבכורה שלהם לעונת 2016/17, כאשר בהרכב של שרון מימר עלו שבעה שחקנים חדשים בהרכב.

מהלך המשחק:

דקה 1: המפגש בכפר סבא יצא לדרך!

דקה 15: חיים מגרשווילי שלח כדור רוחב מצוין להישאם כיוואן. הקשר הפציץ מתוך רחבת החמש הפציץ, אך רן קדוש הדף בקצות האצבעות.

דקה 16: מצב נהדר עבור המארחת. מאוויס צ'יבוטה פרץ והותיר אבק להגנת האורחת, עבר את פיט פלטהאוזן בקלילות אולם הבעיטה שלו נעצרה רק בקורה מול רשת חשופה.

דקה 33: חילוף אצל שרון מימר. ליאור לוי הפצוע פינה מקום לבן כוואז.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סמי אליקים (מימין) עם מאוויס צ'יבוטה שחקני הפועל כפר סבא. מגד גוזני
אלייקים וצ'יבוטה/מגד גוזני

דקה 53, גול! האורחת עלתה ליתרון בהתקפה הראשונה שלה במחצית השנייה. כיוואן ספק בעט, ספק העביר רוחב. על הכדור השתלט קפליוטו, שדחק לרשת את שערו הראשון במדים האדומים-שחורים. 0:1 להפועל חיפה

דקה 68, גול! חנן ממן עלה מהספסל והכפיל את התוצאה מבישול נוסף של כיוואן. האחרון מצא את ממן, שנותר חופשי ברחבה, ועם בעיטה בסיבוב הכניע את קדוש. 0:2 להפועל חיפה

דקה 78: סטויאנוביץ' בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, פלטהאוזן היה דרוך והדף בקצות האצבעות.

סמי אליקים שחקן הפועל כפר סבא (מימין) מול עידו וייר שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
וייר מול אלייקים/מגד גוזני
מיקי יאזו שחקן הפועל חיפה (מימין) עם אדילסון באהיה. מגד גוזני
יאזו עם אדליסון/מגד גוזני

הרכב הפועל כפר סבא: רן קדוש, ליאור לוי (בן כוואז, 33), איציק כהן, דושאן מאטוביץ', סמי אליקים (חן דילמוני, 76), דיוגו קאצ'ובה, סלובודן סימוביץ' (טל איילה, 57), עומר פדידה, מאוויס צ'יבוטה (גיא חדידה, 65), מקסים סקאביש, רן יצחק (סלבישה סטויאנוביץ', 55).

הרכב הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, עידו וייר, אופק פישלר (אושרי רואש, 72), ניסו קפילוטו, חיים מגרלשווילי (מיקי יאזו, 62), יוסי דורה, לירן סרדל (סער פדידה, 70), מקסים פלקושצ'נקו, (חנן ממן, 56) הישאם כיוואן, אדילסון באהיה (פיליפ יאזביץ', 76), שלומי ארבייטמן.

אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
ניצח על החגיגה. מרשיץ'/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - בני יהודה 2:1

אחרי ההופעה המאכזבת מול הפועל תל אביב, אריק בנאדו רשם ניצחון ראשון עם 1:2 על מכבי פתח תקוה. אנטוניו מרשיץ' היה שם עבור הכתומים עם פנדל מדויק ובישול לאלון תורג'מן, שהרשית בהופעת הבכורה. ביצוע מלוטש של גידי קאניוק לא הספיק עבור המלאבסים שסופרים כבר שני הפסדים.

מהלך המשחק:

דקה 1: המשחק בפתח תקוה יצא לדרך!

דקה 3: ויורל ניקוארה פרץ באגף השמאלי ומצא ברחבה את עוז פרץ, שבנגיעה פספס את המסגרות של איתמר ישראלי.

דקה 40, גול!: אלון תורג'מן, בבכורה, הוכשל ברחבה של המלאבסים. אנטוניו מרשיץ' לקח אחריות והכריע עם בעיטה מדויקת. 0:1 לבני יהודה

אריק בנאדו מאמן בני יהודה (במרכז). ברני ארדוב
ניצחון ראשון העונה. בנאדו/ברני ארדוב

דקה 48: תורג'מן נותר חופשי בתוך הרחבה של המלאבסים, ירה בצורה חדה אבל אליסון דוס סנטוס היה במקום ומנע איום על שערו של עמוס.

דקה 57, גול!: איזה ביצוע של קאניוק. הקשר נותר חופשי ועם פגז מחוץ לרחבה הכניע את חייקין. מכבי פתח תקוה איזנה ל-1:1

דקה 67, גול! הכתומים חזרו להוליך עם שער בכורה של תורג'מן. מרשיץ' חטף כדור ודהר עד הרחבה, מצא את החלוץ שהרשית מקרוב. 1:2 לבני יהודה

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יחפש נקודה ראשונה במחזור הבא. רפואה/מגד גוזני

הרכב מכבי פתח תקוה: דני עמוס, דור אלו, עומר דנינו, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, גידי קאניוק (גל לוי, 79), לירוי צעירי, רומאריו פירס (חגי גולדנברג, 46), ויורל ניקוארה (גייק'וב נג'וקו, 70), מוחמד כליבאת, עוז פרץ.

הרכב בני יהודה: איתמר ישראלי (ניקיטה חייקין, 46), אביעד בורלא (בן צעירי, 50), איציק עזוז, קסאבייה תומא, שון גולדברג, סתיו פיניש, אנטוניו מרשיץ', דינקו טרבוטיץ', סער בנבנשתי (אלמוג בוזגלו, 61), דניאל אביטל (יונתן כהן, 79), אלון תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully