וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו חתם רשמית בהיברניאן: "נרגש להיות כאן"

השוער בן ה-26 הצטרף רשמית לקבוצה מהליגה השנייה בסקוטלנד כמושאל ממ.ס. אשדוד: "אני שמח מאוד להצטרף ומקווה שנעמוד בציפיות של האוהדים אחרי הזכייה בגביע בעונה שעברה"

אופיר מרציאנו חתם הערב (רביעי) באופן רשמי בהיברניאן מהליגה השנייה בסקוטלנד, כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט. שוער סגל נבחרת ישראל עובר בהשאלה ממ.ס. אשדוד וישחק בעונה הקרובה בקבוצה של ניל לנון, שמקווה להעפיל לליגה הבכירה.

מרציאנו אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להיות כאן. ראיתי את האצטדיון ואני כבר מתרגש ומחכה לשחק כאן מול האוהדים שלנו. אני מודע למטרות של הקבוצה, יש ציפיות גדולות אחרי הזכייה בגביע בעונה שעברה ואני מקווה שנוכל לעמוד בהן ולשמח את האוהדים".

עוד בנושא:

בשבוע שעבר פרסמנו: אופיר מרציאנו יטוס לסקוטלנד כדי לחתום בהיברניאן
ביום ראשון אשדוד אישרה: מרציאנו יעבור להיברניאן בהשאלה

מרציאנו עלה לבוגרים של מ.ס. אשדוד ב-2008 והחל מעונת 2011/12 שימש כשוער הראשון, עד ירידת הליגה בסיום עונת 2014/15. דרך קבוצת נעוריו גם הגיע לנבחרת ישראל, במדיה רשם 10 הופעות. את העונה הקודמת פתח כשוער הבכיר של מוסקרון, אך ספג 12 שערים בשישה מחזורים בהם הקבוצה לא ניצחה ואז איבד את המקום לשוער הרכש הברזילאי ואגנר וגם הפסיק להיכלל בסגל.

השוער בן ה-26 ניסה אז למצוא קבוצה אחרת באירופה על מנת לעזוב את מוסקרון, אבל עד סיום חלון ההעברות במערב אירופה לא נמצאה קבוצה שתקלוט אותו ולמעשה מאז שיחק רק בקבוצת המילואים של הבלגים.

היברניאן, הקבוצה המייצגת את העיר אדינבורו ומוכרת בעיקר כ"היבס", זכתה בגביע הסקוטי בעונה האחרונה, לראשונה אחרי 114 שנה. היא שיחקה במוקדמות הליגה האירופית, אך הודחה בפנדלים בידי ברונדבי. היבס, שזכתה בעבר בארבע אליפויות ושלושה גביעים, הציבה לה למטרה את החזרה לפרמיירליג הסקוטית ולשם כך מינתה למאמן את ניל לנון. הצפון אירי, שאימן את בירם כיאל וניר ביטון בסלטיק, הגיע אחרי שנכשל בבולטון האנגלית וכבר צירף את החלוץ האנגלי הוותיק גרנט הולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully