וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד אישרה: אופיר מרציאנו יושאל לעונה להיברניאן הסקוטית

31.7.2016 / 11:50

שוער נבחרת ישראל סיכם את תנאיו ויעבור בהשאלה לקבוצה מהליגה הסקוטית השנייה. מרציאנו ימריא לאדינבורו, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לעונה בקבוצה של ניל לנון

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ליגיונר חדש בסקוטלנד. מרציאנו/ברני ארדוב

מ.ס אשדוד אישרה הבוקר (ראשון) את הפרסום הראשון בוואלה! ספורט, לפיו שוער הקבוצה, אופיר מרציאנו, ימריא מחר לסקוטלנד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בשורותיה של היברניאן המשחקת בליגה השנייה במדינה. מרציאנו, שיושאל לעונה אחת וישחק תחת ניל לנון, צפוי לשלש את שכרו במהלך השנה במועדון הפאר מהעיר אדינבורו, שירד בסיום העונה לליגה השנייה. מרציאנו כזכור, חזר לאשדוד אחרי תקופת השאלה לא מוצלחת במוסקרון הבלגית, ויצא עם העולה החדשה למחנה האימונים, אך רצה לנסות שוב את מזלו באירופה ובעקבות זאת ייצא לחתום בסקוטלנד.

עוד בנושא:
ביום חמישי פרסמנו: אופיר מרציאנו יטוס לסקוטלנד כדי לחתום בהיברניאן

מנג'ר סלטיק ניל לנון. רויטרס
יאמן את מרציאנו. לנון/רויטרס

מרציאנו עלה לבוגרים של מ.ס. אשדוד ב-2008 והחל מעונת 2011/12 שימש כשוער הראשון, עד ירידת הליגה בסיום עונת 2014/15. דרך קבוצת נעוריו גם הגיע לנבחרת ישראל, במדיה רשם 10 הופעות. את העונה הקודמת פתח כשוער הבכיר של מוסקרון, אך ספג 12 שערים בשישה מחזורים בהם הקבוצה לא ניצחה ואז איבד את המקום לשוער הרכש הברזילאי ואגנר וגם הפסיק להיכלל בסגל.

השוער בן ה-26 ניסה אז למצוא קבוצה אחרת באירופה על מנת לעזוב את מוסקרון, אבל עד סיום חלון ההעברות במערב אירופה לא נמצאה קבוצה שתקלוט אותו ולמעשה מאז שיחק רק בקבוצת המילואים של הבלגים.

היברניאן, הקבוצה המייצגת את העיר אדינבורו ומוכרת בעיקר כ"היבס", זכתה בגביע הסקוטי בעונה האחרונה, לראשונה אחרי 114 שנה. היא שיחקה במוקדמות הליגה האירופית, אך הודחה בפנדלים בידי ברונדבי. היבס, שזכתה בעבר בארבע אליפויות ושלושה גביעים, הציבה לה למטרה את החזרה לפרמיירליג הסקוטית ולשם כך מינתה למאמן את ניל לנון. הצפון אירי, שאימן את בירם כיאל וניר ביטון בסלטיק, הגיע אחרי שנכשל בבולטון האנגלית וכבר צירף את החלוץ האנגלי הוותיק גרנט הולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully