וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר הנרי חתם בהפועל אילת, צפו בדאנק המרשים שלו שהוביל להרחקה

3.8.2016 / 11:38

הגארד האמריקאי (23, 1.93) שהיה חלק מהריצה הנהדרת של אולם אשתקד עד גמר הפלייאוף הגרמני, יהיה הזר השני של עודד קטש לצד לקווינטון רוס. גם אלון ספיר חתם ויישאר לעונה שנייה

פייר הנרי שחקן מכללת שארלוט. AP
חיזוק נוסף. הנרי/AP

הפועל אילת הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד האמריקאי פייר הנרי ששיחק בעונה שעברה באולם הגרמנית, ועל השארתו של הפורוורד הצעיר אלון ספיר שהגיע במהלך העונה מהפועל חולון. הנרי הוא הזר השני שחותם בקבוצה אחרי לקווינטון רוס שהאריך את חוזהו במועדון. "הפועל אילת במתכונתה הנוכחית החליטה לבנות שלד צעיר ואיכותי שיישאר בקבוצה לאורך זמן. אנו רואים באילת כחממה לגידול וטיפוח שחקנים צעירים".

הנרי (23, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת שארלוט משנת 2015, כשבעונתו האחרונה במכללה רשם 10.2 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא נבחן בקיץ שעבר במדי דנבר נאגטס, אך לא קיבל חוזה. מי שניצלה את ההזדמנות וצירפה אותו היא אולם הגרמנית, שהגיעה אשתקד עד גמר הפלייאוף בגרמניה. ב-32 משחקי ליגה באולם רשם 6.3 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק, וביורוקאפ רשם 7 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים.

עוד בנושא

לא עוצרת: עירוני נס ציונה החתימה את בילי מקשפרד מרמת השרון
במכבי תל אביב חוגגים את החתמת גאודלוק: "היו לו הצעות גבוהות יותר"
אחרי גאודלוק: ויקטור ראד וניקולו מלי מועמדים למכבי תל אביב

צפו: הדאנק המרשים של הנרי במכללות, שהוביל להרחקתו

ספיר (22, 2.00) הושאל במהלך העונה שעברה מהפועל חולון, אחרי שבאילת חיפשו שחקן בעמדות הפורוורד, וב-16 משחקים בקבוצה קיבל רק 5.8 דקות בממוצע וענה עם 1.8 נקודות למשחק.

הסגל של עודד קטש באילת עדיין רחוק מלהיות מושלם. מי שחתום עד כה הוא אפיק ניסים, שממשיך במועדון, לצד שחקני החיזוק חנן קולמן שהגיע ממכבי חיפה, רוברט רות'בארט שבא מהפועל תל אביב, שני הזרים רוס והנרי ואלון ספיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully