וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב חוגגים את החתמת גאודלוק: "היו לו הצעות גבוהות יותר"

3.8.2016 / 10:51

השיחות הליליות עם הסוכן, סעיף השחרור הנוח שהוצע, התגובה להחתמת אמארה בירושלים והבחירה של הגארד בצהובים: "הוא שמח לדעת עם מי הוא ישחק אצלנו". וגם: הבעיה התקציבית

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב ביצועיו של אנדרו גאודלוק מעונת 2014/15

שביעות רצון נרשמה במכבי תל אביב לאחר החתמתו אמש (שלישי) של הגארד האמריקאי, אנדרו גאודלוק.

הצהובים סימנו את השחקן כמטרה העיקרית שלהם לעונה הקרובה, אולם למרות שפנו אליו כמה פעמים בחודשים האחרונים, הוא הבהיר לראשי המועדון כי ברצונו לשחק ב-NBA. במכבי תל אביב אף הציעו לגאודלוק סעיף שחרור עד תאריך מאוחר יחסית, שיאפשר לו לחתום ולעזוב לליגת הכדורסל הטובה בעולם אם בכל זאת יימצא קבוצה, אך הוא סירב לחתום.

בשלב מסוים, במכבי תל אביב פנו אל השחקן פעם נוספת, אך הפעם היו אלה פערים כספיים משמעותיים שמנעו את המהלך, כאשר לפני כשבוע וחצי בלבד, נוצר קשר עם סוכנו של גאודלוק, אך הוא דרש סכום של שני מיליון דולר. "הפערים היו גדולים מדי, אבל הרגשנו שיש אפשרות להביא אותו", העיד גורם במועדון.

עוד בנושא:

אנדרו גאודלוק חתם במכבי תל אביב
אחרי גאודלוק: ויקטור ראד וניקולו מלי מועמדים למכבי תל אביב

אנדרו גאודלוק שחקן פנרבחצ'ה אולקר. GettyImages
ישתף פעולה עם סוני ווימס/GettyImages

ההחתמה הנוצצת של הפועל ירושלים, שהביא את אמארה סטודמאייר, הפנתה את אור הזרקורים לעבר היריבה הגדולה מהבירה וגרמה לאנשי מכבי תל אביב להגיב. הם הגישו לגאודלוק הצעה משודרגת ולאחר שיחות עם סוכנו של השחקן, שנכנסו אל תוך הלילה, העבירו הצהובים הצעה של 1.2 מיליון דולר לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. "אתמול בצהריים כבר הייתה התקרבות משמעותית והכל נסגר עקרונית. היה צריך רק שאנדרו יחתום על החוזה", סיפרו בהנהלת הצהובים. לגארד היו הצעות כספיות גבוהות יותר מסין וטורקיה, אך הוא בחר להגיע לישראל.

יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי סיפר הבוקר לוואלה! ספורט: "ניהלנו מגעים עם השחקן במשך תקופה. הוא התלבט מה לעשות ובסופו של דבר, המגעים הוכתרו בהצלחה ואנחנו מאוד שמחים. היו לו מספר הצעות, אבל הוא שמח לדעת מי השחקנים שישחקו איתו במכבי, שחקנים שתרמו להחלטתו להגיע. שיתוף הפעולה עם סוני ווימס יהיה מצוין, יהיה לנו קו אחורי מאוד חזק".

במכבי תל אביב מודים כי קיימת חריגה בתקציב שלהם והקבוצה נמצאת בבעיה, שכן היא איננה מוצאת מועדון שיהיה מוכן לקחת את טיילור רוצ'סטי או ריצ'רד הנדריקס ולשלם את החוזים שלהם. גם הפציעה של קווינסי מילר סיבכה את הסיטואציה סביב התקציב וראשי הקבוצה החלו בהתייעצות משפטית כיצד להשתחרר מחוזהו של השחקן, העומד על כמיליון דולר. שמעון מזרחי רק הסכים לומר לגבי השלושה: "כל הנושאים הללו בטיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully