וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק על סף סיכום במכבי תל אביב

התשובה לסטודמאייר? אחרי החתמת הענק של הפועל ירושלים, האופציה של יוסטון על הצלף פגה ולוואלה! ספורט נודע כי הוא קרוב מתמיד לצהובים, כאשר בין הצדדים כבר הוחלפה טיוטת חוזה

עריכה: טל רזניק

בווידאו: גאודלוק ופנרבחצ'ה מביסים את מכבי ת"א בהצלבה

יממה אחרי ההחתמה של אמארה סטודמאייר בהפועל ירושלים, מכבי תל אביב מנסה היום (שלישי) להשלים עוד חלק פאזל בסגל של ארז אדלשטיין. הצהובים חידשו את המגעים עם אנדרו גאודלוק בניסיון אחרון לצרף את הגארד, איתו היו במגעים בחודשים האחרונים. גאודלוק, שנמצא על סף סיכום, קיבל כבר את טיוטת החוזה. במכבי מדגישים כי העסקה לא סגורה לחלוטין אך מאמינים כי חתימה תתבצע תוך יממה.

גאודלוק, נחשב לאחת המטרות של מכבי תל אביב לקו האחורי, קיבל פנייה מצד ההנהלה לפני שבועיים אולם פערים כספיים טרפדו את העסקה. דרישתו של הגארד הייתה שכר של שני מיליון דולר אך אחרי ההחתמה של סטודמאייר בירושלים, במכבי תל אביב בחרו להרים קצב בנוגע למגעים עם גאודלוק, שהבשילו לידי סגירה עקרונית של התנאים. הקו האחורי של אדלשטיין מורכב נכון לעכשיו מגל מקל, יוגב אוחיון, די ג'יי סילי, סילבן לנדסברג, דגן יבזורי וסוני ווימס, שמסוגל לשחק גם בתור שוטינג גארד.

החיפוש של מכבי תל אביב אחר שחקני חיזוק לעונה הבאה מתמקד נכון להיום סביב שלוש עמדות עיקריות. בעמדה מספר 2, השחקן המועדף על הצהובים הוא אנדרו גאודלוק, שכיכב אשתקד אצל ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה והשבוע הצטרף בחוזה זמני ליוסטון רוקטס. במכבי תל אביב מודעים לרצונו של השחקן לנסות את מזלו ב-NBA ולכן, הם צפויים להציע לו חוזה עם אפשרות לסעיף יציאה עד לסיומו של מחנה הקיץ שייערך בלאס וגאס.

עוד בנושא:

הידיעה על המועמדות של גאודלוק למכבי תל אביב
מכבי תל אביב שוב פנתה לגאודלוק
המכתב המרגש של אמארה סטודמאייר לאחר עזיבת ה-NBA: "זו לא פרידה"
הנבחרת פתחה את אימוניה. אדלשטיין: "שהצעירים ייקחו את הצ'אנס"
הפיצוי של אמארה סטודמאייר: מרבית הרווחים ממרצ'נדייז יועברו ישירות אליו

שחקן פנרבחצ'ה אולקר, אנדרו גאודלוק, מול שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. ברני ארדוב
יגיע לתל אביב? גאודלוק בפעולה/ברני ארדוב

בתחילת חודש יוני קיבל הצלף הודעה מראשי הרוקטס לפיה הם לא מתכוונים לממש את האופציה להשאירו ביוסטון, מהלך שהפך אותו לאחד השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר ביבשת. החל מאתמול פגה האופציה על גאודלוק כאשר פנרבחצ'ה, גלאטסראיי וקאזאן הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

גאודלוק בן ה-27 החל את העונה שעברה בשינג'יאנג הסינית, כשב-35 משחקים קלע 22.1 נקודות בממוצע. במרץ השנה חתם ביוסטון וערך את הופעת הבכורה שלו שלושה ימים לאחר מכן בהפסד הרוקטס לשארלוט. ארבעה חודשים לאחר מכן, ביולי, הוא שוחרר. את הקריירה הוא החל בלוס אנג'לס לייקרס שבחרה בו בדראפט ב-2011. הוא שיחק גם באוניקס קאזאן ובפנרבחצ'ה הטורקית, במדיה הוא שיחק לפני שתי עונות ורשם ממוצעים מרשימים של 17 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק במהלך 29 משחקים שבהם שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully