וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש באולימפיאקוס ממזג האוויר: "האצטדיון במדבר, חצי שעה מרצועת עזה"

אלופת יוון נחתה לחום הישראלי לקראת המשחק במוקדמות האלופות ברביעי, בתקשורת המקומית מזהירים: "הדבר היחיד שצריך להדאיג את ויקטור הוא מזג האוויר. לא סתם הוא והשחקנים הקדימו את בואם"

שחקני אולימפיאקוס. טוויטר, אתר רשמי
ינסו להתרגל. שחקני אולימפיאקוס/אתר רשמי, טוויטר

אלופת יוון, אולימפיאקוס, נחתה אמש (שני) בישראל לקראת המשחק מול האלופה המקומית, הפועל באר שבע, במסגרת הגומלין של הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות (0:0 במשחק הראשון).

הקשר השבדי, ג'ימי דורמאז, לא הצליח לסיים את האימון המסכם של הקבוצה ולא יצא לישראל. בניגוד אליו, החלוץ המקסיקני, אלאן פולידו, שנעדר מהמשחק הראשון בשל פציעה, חזר לכושר ויהיה בסגל של היוונים. ויקטור, מתכנן מערך התקפי במיוחד בבאר שבע, לאחר שתרגל לאורך השבוע מערך של 4-3-2-1 הכולל את צ'ורי דומינגס ואת אסטבן קמביאסו, שלא פתחו במשחק הראשון. בעקבות חזרתו של קמביאסו, הקפטן יאניס מניאטיס עשוי לפתוח כמגן ימני ובכך להוריד לספסל את דיוגו פיגייראס שהיה מהחלשים על המגרש במשחק הראשון.

בינתיים, ביוון עוסקים במזג האוויר בישראל. בתקשורת המקומית דיווחו שהאלופה נחתה למזג אוויר של 30 מעלות ו-40 אחוזי לחות, ועוד בשעות הערב. "האצטדיון של באר שבע נמצא באמצע המדבר, חצי שעה מרצועת עזה", נכתב בתקשורת. "אבל הדברים האלו לא צריכים להעסיק את ויקטור, אלא מזג האוויר שמצפה לו ולשחקנים שלו וכן ללחות הגבוהה. לא סתם הם הגיעו לישראל יומיים לפני המשחק. הוא רוצה שהשחקנים יתרגלו למזג האוויר".

עוד בנושא:

ג'ימי דורמאז לא ישחק מול הפועל באר שבע, אלאן פולידו כשיר
ויקטור תרגל 4:3:2:1 לקראת הפועל באר שבע, התלבטות לגבי דה קוסטה
השינויים של אולימפיאקוס: קמביאסו וצ'ורי צפויים לפתוח בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully