וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור תרגל 4:3:2:1 לקראת הפועל באר שבע, התלבטות לגבי דה קוסטה

מאמן אולימפיאקוס ממשיך לבחון הרכבים שונים לקראת הגומלין ביום רביעי. דה קוסטה סובל מביטחון ירוד, אבל כנראה שיעלה בהרכב. דה לה בייה ופיגייראס יקבלו הרבה חופש בחלק הקדמי

מאמן אולימפיאקוס ויקטור סאנצ'ס. GettyImages
מחפש פתרונות. ויקטור/GettyImages

אולימפיאקוס ממשיכה להתכונן למשחק הגומלין שלה נגד הפועל באר שבע ביום רביעי באצטדיון טרנר, והמאמן ויקטור עדיין מתלבט בנוגע לכמה עמדות, כמו גם לגבי המערך שלו.

הספרדי תרגל אתמול באימון מערך 4:3:2:1, עם שלושה קשרים הגנתיים במרכז המגרש. אם ויקטור יהיה מרוצה מהמערך הזה באימונים ויעלה איתו בבירת הנגב, המגנים אלברטו דה לה בייה ודיוגו פיגייראס יבצעו גיחות מרובות לחלק הקדמי.

אחת מההתלבטויות המרכזיות של ויקטור נוגעות למרכז ההגנה. דימיטריס סיובאס פצוע, אבל המאמן הספרדי לא בטוח לגבי מנואל דה קוסטה. האחרון ספג קריאות בוז מאוהדי אולימפיאקוס במשחק ביוון לפני כמה ימים וסובל מביטחון ירוד. ויקטור ניסה את דה לה בייה בעמדת הבלם, אבל נראה שבסופו של דבר דה קוסטה כן יפתח.

ההרכב שוויקטור ניסה: סטפנוס קאפינו, דיוגו פיגייראס, אלברטו בוטיה, מנואל דה קוסטה, אלברטו דה לה בייה, אסטבן קמביאסו, אנדראס בוחלאקיס, לוקה מיליבוייביץ', קוסטאס פרוטוניס, צ'ורי דומינגס, אידייה בראון.

עוד בנושא:

ברק בכר: "לא רואה סיבה שמאור בוזגלו לא יישאר בהפועל באר שבע"
הפועל באר שבע הביסה את הפועל אשקלון 0:5 בגביע הטוטו

קשר אולימפיאקוס אסטבן קמביאסו. GettyImages
יעזור לשחרר את המגנים. קמביאסו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully