וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא רואה סיבה שמאור בוזגלו לא יישאר בהפועל באר שבע"

30.7.2016 / 23:00

מאמן האלופה דיבר על הקשר שבלט ב-0:5 על אשקלון ("היה מצוין"), על קבוצתו ("רוצים להיות קבוצה שאם יש לה אפשרות לדרוס, היא דורסת") וחלוץ הרכש שלו ("רואים את היכולות של לוסיו")

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
יכול להיות מרוצה. בכר/לירון מולדובן

הפועל באר שבע פתחה הערב (שבת) את העונה שלה גם בישראל, עם 0:5 קליל על העולה החדשה הפועל אשקלון, שעלתה למשחק ללא אצטדיון ביתי, ללא המאמן המורחק יובל נעים וללא שחקני הרכש שלה ונראתה רע מאוד. האלופה, ארבעה ימים לפני הגומלין הקריטי מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות, לא נדרשה ליותר מדי מאמץ.

"באנו בגישה טובה ועשינו את המשחק שלנו", אמר ברק בכר בסיום. "היינו מחויבים ויש פה שחקנים רעבים שרוצים להצליח, זו הרגשה טובה לנצח ככה. אנחנו רוצים להיות קבוצה שאם יש לה אפשרות לדרוס, היא דורסת. לא עשינו את זה בשנה שעברה. רואים את הסגנון של לוסיו והיכולות שלו. במשחק ראשון אי אפשר לצפות למאה אחוז אבל בסך הכל הוא היה בסדר גמור, הוא יסתגל לתנאים ואני בטוח שהוא יעזור".

בעונה שעברה שימש מאור בוזגלו כקפטן מחליף, אולם הערב, בצל העיסוק בעתידו, מי שענד את הסרט היה שיר צדק. בכר התייחס לכך בסיום: "החלטנו ששיר יהיה הקפטן בגלל שהחלטנו ששיר יהיה הקפטן וזו החלטה שלי. אני לא יכול להתייחס למה שכתוב בתקשורת, בקבוצה הכל בסדר גמור. יש חדר הלבשה מצוין. בוזגלו שיחק תשעים דקות והוא היה מצוין, הוא כרגע שחקן של באר שבע ולא רואה שום סיבה שלא יישאר".

על המשחק מול אולימפיאקוס אמר המאמן: "המועדון מתרכז עכשיו במשחק הכי חשוב שהיה לו בשנים האחרונות. המילה פייבוריטית לא רלוונטית. ברור שאולימיפיאקוס פייבוריטים אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ושאנחנו יכולים לעשות את זה. יש לנו סיכוי טוב. ניתן פייט וננסה לעשות את זה. רצינו את וויליאם סוארס יישאר איתנו אבל בסופו של דבר זה משהו שהוסכם לפני כן, הוא שיחק כמו גבר במשחקים האחרונים וזה לא מובן מאליו. אי אפשר שלא לאהוב אותו".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הביסה 0:5 את הפועל אשקלון

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
מתוסכל. נעים/לירון מולדובן

בן שהר, שכבש בפנדל, הוסיף: "משחק גביע טוטו ראשון, מול יריבה שרק עלתה. אני חושב שעשינו את שלנו. גם השחקנים ששיחקו ברביעי נתנו עבודה. אני שמח שכבשנו חמישייה, יכולנו לכבוש יותר אולי, אבל אני מקווה ששמרנו לרביעי. אנחנו מאוד רוצים לעלות ברביעי, זה להיות או לחדול. כמובן שאולימפיאקוס עדיין פייבוריטית, אבל עם הקהל והטירוף שיהיה בטרנר, אפשר לעשות את זה. כל שחקן רוצה לשחק במשחק כזה. יש מאמן והוא יחליט, אני מקווה לעשות את המיטב ולשחק כמה שיותר".

יובל נעים התלונן בסיום על כך שקבוצתו נאלצה לשחק ללא שחקני הרכש שלה, שלא עברו בבקרה: "אני יודע להפסיד, אבל חושב שזה לא הוגן. היו שחקנים שלא שיחקו גם בליגה א'. ההתאחדות והמנהלת עושים עבודה טובה, אבל יש לנו 6-7 שחקנים חתומים. מה היה קורה אם הם היו משחקים היום ולא בליגה, אם הם לא היו עוברים בבקרה? היו היום 4-5 שחקני נוער ששיחקו ואני בכלל לא מכיר את השמות שלהם".

נעים הוסיף: "אי אפשר בכלל להתייחס למה שהיה היום. כל מי שהשתתף במשחק היום, הוכיח שכמו שהוא שיחק אין לו מקום בליגת העל, אבל זו לא הקבוצה שתהיה לנו ואפילו לא קרוב. בטוח שבליגה נראה הרבה יותר טוב ונביא את הזרים שאנחנו רוצים. השחקנים ששיחקו היום, גם אם הם יהיו מחליפים אצלנו, הראו שהם צריכים להשתפר המון כדי להגיע לרמה הזו. בהתאחדות צריכים להבין שלא כל הקבוצות זה הפועל באר שבע או מכבי חיפה או מכבי תל אביב. אם רוצים להתייחס למפעל הזה ברצינות, תנו אישור לשחקנים שחתמו להשתתף. יש אישור לנבחנים, אז מה היה קורה אם השחקנים שלא עברו היו משחקים היום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לוסיו הפועל באר שבע חוגג עם מאור בוזגלו. לירון מולדובן
בכר מחמיא לשניהם. בוזגלו ולוסיו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully