וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי קרוב לסיכום בניו יורק רד בולס מה-MLS

למרות תקוות הפועל תל אביב להחזיר את החלוץ לשורותיה, החלוץ צפוי לעבור בהשאלה מלייפציג למדורגת שנייה ב-MLS, שמנסה להשלים את העסקה עוד לפני סגירת חלון ההעברות ברביעי בלילה

SNTV

בווידאו: תקציר משחקו האחרון של ערן זהבי בסין

עומר דמארי קרוב להצטרף לניו יורק רד בולס מ-MLS. החלוץ, שבמהלך הקיץ נראה היה שיש סיכוי שיחזור להפועל תל אביב, יושאל בסופו של דבר מר.ב. לייפציג לחצי עונה , ולאחר מכן הקבוצה הגרמנית תנסה שוב למכור אותו. חלון ההעברות בליגה האמריקאית ייסגר ברביעי בלילה, כך שבקבוצה עושים מאמצים לסגור את ההעברה ברגע האחרון. לשם כך דמארי יטוס כבר מחר (שלישי) לניו יורק.

ניו יורק רד בולס ממוקמת במקום השני ב-MLS עם 32 נקודות אחרי 23 מחזורים, ארבע נקודות פחות מניו יורק סיטי, קבוצתת הכוכבים של פרנק למפארד, דויד וייה ואנדראה פירלו. מדובר בקבוצה אשר נמצאת בבעלותו של אותו קונצרן המחזיק גם בלייפציג וברד בול זלצבורג, אליה הושאל דמארי בעונה שעברה. מאמן אותה ג'סי מארש והכוכב הבולט בה הוא שון רייט פיליפס, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר.

דמארי החל את הקריירה במכבי פתח תקוה ובנובמבר 2016 ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון. במחזור האחרון של עונת 2007/08 דמארי כבש שער ניצחון קריטי למלאבסים מול מכבי הרצליה, שהשאיר אותה בליגת העל. בסך הכל הוא רשם 118 הופעות במדי הקבוצה, בהן כבש 29 שערים. היכולת הטובה עשתה את שלה וביולי 2011 הצטרף דמארי להפעול תל אביב. כבר בעונתו הראשונה סיים כמלך שערי הקבוצה, עם 25 בכל המסגרות.

עוד בנושא

חשיפה: הדו"ח הכספי השנתי המטורף של הפועל תל אביב
טאלב טואטחה סובל מבקע ויחמיץ את פתיחת העונה בגרמניה
"זהבי נשדד אחרי דרמה. יש לו כבר תשעה שערים, זה נתון משוגע"

עומר דמארי שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
בדרך לארצות הברית. דמארי/GettyImages

בעונת 2013/14 דמארי כבש 23 שערי ליגה, והפך לשחקן שכבש הכי הרבה שערים בעונה במדי האדומים. ביולי 2014 דמארי נרכש על ידי אוסטריה וינה מהליגה האוסטרית תמורת 1.6 מיליון יורו, וסיים שלוש שנים מוצלחות בהפועל. גם בווינה החלוץ הצליח, כאשר כבש שער כבר במשחק הבכורה. הוא הספיק להבקיע שמונה שערים ב-13 משחקים במדי הקבוצה, ובחלון ההעברות של ינואר חתם לארבע עונות ברד בול לייפציג מהליגה השניה בגרמניה תמורת סכום גבוה מאוד לשחקן ישראלי, חמישה וחצי מיליון יורו. במהלך העונה האחרונה הוא הושאל לרד בול זלצבורג, שם כבש ארבעה שערים ב-16 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully