וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי נשדד אחרי דרמה. יש לו כבר תשעה שערים, זה נתון משוגע"

הכוכב הישראלי התגבר על מחלה ושוב כבש במדי גוואנגז'ו, במשחק ששודר גם ב"סקיי": "הראה לבריטים מה הוא יודע". הקבוצה נהנתה מכמות הצופים הגבוהה ביותר שלה העונה: "בעיקר בזכות זהבי"

SNTV

ערן זהבי העלה אתמול (ראשון) את מאזנו בסין לתשעה שערים בשמונה משחקים. הכוכב הישראלי כבש בפנדל בדקות הסיום במשחק קבוצתו גוואנגז'ו R&F, אך שנגחאי איזנה עם פנדל מפוקפק בדקה ה-90 וקבעה 3:3 דרמטי, שהשאיר את "האריות הכחולים" מרחק חמש נקודות מהמקום המוביל לליגת האלופות של אסיה.

זהבי, למרות שסבל ממחלה ערב המשחק, קיבל ציון 8.4 באתר הליגה, הגבוה ביותר מבין שחקני גוואנגז'ו: "ההגעה שלו פתרה את הבעיות בהתקפה", נכתב שם, "אבל ההגנה עדיין נותר מכשול שגוואנגז'ו צריכה להתגבר עליו. 12,489 צופים הגיעו, הכמות הגבוהה ביותר העונה במשחק בית של גוואנגז'ו, בעיקר בגלל היכולת הנהדרת של זהבי, שנמצא במועדון כבר כמעט חודש".

עוד בנושא:

ערן זהבי כבש ב-3:3 של גוואנגז'ו R&F מול שנגחאי SIPG

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחלה לא עצרה אותו. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשחק המרתק היה אחד הראשונים ששודרו ב"סקיי ספורטס", אשר רכשה לאחרונה את הזכויות לליגה הסינית. בתקשורת המקומית בגוואנגז'ו נכתב: "לעיני הצופים הבריטים, זהבי הראה בדיוק מה הוא יודע. הרופאים עזרו לו להתאושש בזמן מהמחלה ואחרי המשחק הוא אמר שהוא בריא והכל בסדר איתו".

ב-"sport.qq" הוסיפו: "לזהבי יש כבר תשעה שערים, זה נתון משוגע. לפני המשחק סטויקוביץ' אמר שזהבי עדיין קצת חולה ולא חש בנוח, אבל הוא לא ויתר עליו בהרכב. זהבי לא היה חד הפעם כמו במשחקים קודמים וזה השפיע על כל ההתקפה של גוואנגז'ו" ואילו ב"lesports" נכתב על הפנדל שקיבלה שנגחאי: "משחק עם סיום מאוד שנוי במחלוקת. זהבי נשדד אחרי דרמה".

המאמן דרגאן סטויקוביץ' הודיע לשחקנים לאחר המשחק שהם מקבלים חמישה ימי מנוחה כעת, "כדי ליהנות עם המשפחות", בעוד הליגה יוצאת לפגרה בת שבועיים. בתקשורת המקומית ציינו שזו תהיה הפעם הראשונה מאז הגיע לגוואנגז'ו בה זהבי יוכל לראות בשקט את העיר וליהנות ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully