וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני מצטרף לטירוף פוגבה, פורלאן במתקפה על ראשי מנצ'סטר יונייטד

קפטן השדים האדומים נרגש: "לפול יש עסקים לא גמורים במנצ'סטר, יש לו איכות מדהימה ואני כבר מחכה לו". חלוץ העבר מתקשה לעכל: "אם פוגבה שווה 125 מיליון יורו, כמה היה שווה סקולס? אין שום סיכוי שהוא יצדיק את תג המחיר"

רויטרס

בווידאו: שער הבכורה של זלאטן

הסאגה הגדולה ביותר של קיץ 2016 היא ללא ספק שאלת עתידו של פול פוגבה. מאז שריקת הסיום של גמר היורו והאכזבה הגדולה של הצרפתים, ברחבי היבשת לא מפסיקים להבין לאן פניו של הקשר ותג המחיר המפלצתי שלו - 125 מיליון יורו. אחרי שריאל מדריד ירדה מהאפשרות להנחית את פוגבה בסנטיאגו ברנבאו, מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת הבכירה לשבור את שיא ההעברות ולהחזיר את הצרפתי לאנגליה.

הטירוף סביב הגעתו הצפויה של פוגבה, שרשם רק שלוש הופעות במדי השדים האדומים בתקופת אלכס פרגוסון, גרמה לקפטן ויין רוני כבר לחלום בגדול: "לפול יש עסקים בלתי סגורים כאן במנצ'סטר. אני בטוח שהוא מתרגש לקראת החזרה לכאן, יש לו איכות מדהימה והוא יוכיח אותה כאן. אני והשחקנים מתרגשים לקראת ההגעה של פוגבה".

עוד בנושא:
קבוצות הפרמיירליג יכניסו סכום שיא מחסויות: 226.5 מיליון ליש"ט
העברות בעולם, 1.8: ז'יניאק ברשימות של ברצלונה, חיזוק מפתיע לחוד ולנסיה
הדוגמנית הארגנטינאית חושפת - "ליאונל מסי - כמו גופה במיטה"

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
הדעות חלוקות. פוגבה/רויטרס

רוני דאג גם להחמיא להנהלה: "זו הצהרה חד משמעית שלנו כמועדון להביא שחקן כמו פוגבה, אני מאוד מקווה שהדברים יסתדרו והוא יחתום. פול הוא אחד השחקנים האלה שעושים את ההבדל, הוא התפתח בצורה מדהימה במדי יובנטוס".

אחרי ההצהרות של פול סקולס, לפיהן השדים האדומים לא באמת צריכים לשלם את תג המחיר של הצרפתי והוא מתאים לשחקנים ברמתם של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, דייגו פורלאן הצטרף לגל המחאות נגד הגעתו של פוגבה.

"אם פוגבה עולה 125 מיליון יורו, אז כמה היו משלמים על סקולס. סקולסי הוא הקשר הכי גדול ששיחקתי איתו בקריירה, הוא הרבה יותר טוב מפוגבה בצורה משמעותית. אני מכבד אותו בתור שחקן וגם מעריך את היכולות שלו, אבל אין שום סיכוי בעולם שהוא יצדיק את תג המחיר הזה. אוהדי יונייטד צריכים להודות על כל רגע שסקולס שיחק במועדון. הוא גדל שם, זכה בתארים רבים והגיע לשיאים. אני מסופק לגבי השיגעון של השוק ומה שפוגבה מסוגל לעשות עבור יונייטד", סיכם פורלאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully