וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הפרמיירליג יכניסו סכום שיא מחסויות: 226.5 מיליון ליש"ט

20 קבוצות הליגה ישברו שיא, לאחר עלייה של 3.6 מיליון ליש"ט מהעונה שעברה. מנצ'סטר יונייטד בפסגה, עם 47 מיליון משברולט (כמעט כמו כל הליגה הספרדית), לסטר בתחתית עם מיליון בלבד

רויטרס

בווידיאו: הניצחון של ארסנל מהלילה מול צ'יבאס

עונת הפרמיירליג בפתח וקבוצות הליגה ממשיכות לבזבז כספים בקצב מסחרר. ליגת הכדורגל העשירה בעולם נהנית מהצלחה כלכלית מסחררת בשנים האחרונות והעונה, 20 המשתתפות בפרמיירליג יציגו יחד נתון שיא היסטורי בכל הנוגע לסכומי הכסף שהן יקבלו על החסויות המפורסמות על חולצות המשחק.

20 הקבוצות ירוויחו יחד מהחסויות המדוברות לא פחות מ-226.5 מיליון ליש"ט, עלייה של 3.6 מיליון ליש"ט ביחס לעונה שעברה. מה שמדהים בעיקר בנתון הזה הוא העובדה שב-2010/11, אז פורסמו לראשונה סכומי החסויות הכלליים של קבוצות הליגה, הן הרוויחו יחד 100.45 מיליון ליש"ט, כלומר פחות מחצי מהסכום.

הסכום שקבוצות הפרמיירליג יכניסו לכיס העונה הרבה יותר גבוה מליגות בכירות מתחרות. 18 קבוצות הבונדסליגה יכניסו 101 מיליון ליש"ט ואילו 20 קבוצות הליגה הספרדית הבכירה יסתפקו ב-65 מיליון ליש"ט בלבד, 18 מיליון יותר ממנצ'סטר יונייטד לבדה.

עוד בנושא:

ארסנל ניצחה 1:3 את צ'יבאס גוואדלחרה

זלאטן איברהימוביץ' מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שברולט חזק על החולצות של יונייטד/רויטרס

השדים האדומים מחזיקים בחוזה האימוץ הגבוה ביותר בפרמיירליג ויקבלו משברולט האמריקאית 47 מיליון ליש"ט בעונה הקרובה. אחרי השדים האדומים נמצאת צ'לסי, עם 40 מיליון ליש"ט מיוקוהמה היפנית. במקום השלישי ארסנל, שמקבלת 30 מיליון ליש"ט מ"פליי אמירייטס", חברת התעופה של איחוד האמירויות.

מהעלייה הגדולה ביותר נהנית סאות'המפטון, שתקבל שישה מיליון ליש"ט מ"וירג'ין מדיה", חברת התקשורת הבריטית. מדובר בעלייה של חמישה מיליון ליש"ט עבור הקדושים לעומת העונה שעברה. האלופה לסטר אגב, נועלת את הרשימה לצד העולה החדשה מידלסברו והיא תקבל מיליון ליש"ט בלבד מ"קינג פאוור" התאילנדית, חברת הדיוטי פרי שמחזיקה גם באצטדיון של הקבוצה. מתוך 20 קבוצות הליגה, 16 מקבלות חסויות מחברות שנמצאת מחוץ לבריטניה, זאת בשל העובדה שהליגה מושכת צופים רבים ברחבי העולם כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully