וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ארסנל ניצחה 1:3 את צ'יבאס, שער גדול לאוקסלייד צ'מברליין

התותחנים השיגו ניצחון שני ברציפות במסגרת משחקי קדם העונה שלהם בארצות הברית, הקשר סיפק ביצוע מבריק בדקה ה-50. גם הבלם החדש רוב הולדינג וצ'ובה אקפום מצאו את הרשת. צפו בשערים

רויטרס

הקבוצות הבכירות של אירופה ממשיכות במסעות שלהן ברחבי העולם במסגרת ההכנה לעונה, שאוטוטו יוצאת לדרך. מי ששיחקה הלילה (בין ראשון לשני) היא ארסנל, שבמשחק הידידות השלישי שלה בקדם העונה הנוכחי ניצחה 1:3 את צ'יבאס גוואדלחרה המקסיקנית.

אלכס אוקסלייד צ'מברליין שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
ביצוע מרהיב. צ'מברליין/רויטרס

המשחק נערך בקרסון, הסמוכה ללוס אנג'לס והתותחנים, שלושה ימים אחרי שגברו בדרמטיות על כוכבי ה-MLS במשחק האולסטאר המסורתי של הליגה האמריקאית, עלו ליתרון משער בכורה של הבלם החדש רוב הולדינג, שכבש בקלות בדקה ה-34 אחרי שקאלום צ'יימברס הוריד לו היטב כדור חופשי שעלה לרחבה.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה הגיע רגע השיא של ההתמודדות הזו. אלכס אוקסלייד צ'מברליין נשלח לצד ימין ובמהלך אדיר השאיר מאחוריו שני שחקני הגנה בעזרת העקב, לפני שקינח עם בעיטה שטוחה וחדה בשמאל לפינה הרחוקה. גולאסו. שש דקות לאחר מכן, צ'ובה אקפום, מי שהכריע את משחק האולסטאר בליל שישי, כבש מקרוב את ה-0:3 אחרי עבודת הכנה טובה של מת'יו דבושי. צ'יבאס צימקה בדקה ה-74, כאשר דבושי הכשיל ברחבה את מיגל בסולטו והמחליף אנחל סלדיבאר שלח את הפנדל פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully