וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הגיעה להבנות עם הפורוורד ג'יימס בל

31.7.2016 / 22:51

האמריקאי (24, 1.96) ששיחק בעונה שעברה בנאנסי הצרפתית, צפוי להצטרף לסגל של דן שמיר. במקביל, הקבוצה מנהלת מגעים גם עם גארד אילת בשנתיים האחרונות, קאליף וויאט

שחקן כדורסל ג'יימס בל. GettyImages
מסוגל לשחק בעמדות 2-4. בל/GettyImages

הפועל חולון הגיעה להבנות עם הפורוורד האמריקאי, ג'יימס בל, ששיחק בעונה שעברה בנאנסי הצרפתית וצפוי להצטרף לקבוצה. בל צפוי להיות הזר השני שמצטרף לסגל של דן שמיר לקראת העונה הקרובה. במקביל, בחולון מנהלים מגעים גם עם שחקן הפועל אילת בשנתיים האחרונות, קאליף וויאט. שמיר היה זה שהביא את הגארד המצוין לישראל וכעת הוא מאוד מקווה לצרפו למועדון.

בל (24, 1.96) הוא שחקן קשוח מאוד שמסוגל לשחק בעמדות 2-4. לאחר שלוש עונות פושרות מאוד במדי וילאנובה, פרץ בעונה רביעית נהדרת בה רשם 14.4 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו באירופה העביר בקרמונה האיטלקית, ולאחר עונה אחת בלבד המשיך לנאנסי, קבוצה עם ציפיות רבות, שאיכזבה, כשבל רשם 9.5 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק.

נכון לעכשיו, הסגל של דן שמיר כולל את פול דילייני שהצטרף בסוף השבוע ממכבי קרית גת, לצד שחקני החיזוק אלכס צ'וברביץ' ממכבי חיפה, רועי הובר שהגיע בהשאלה מהפועל ירושלים והצעיר טל זך. מי שנשארו בחולון לעונה נוספת הם שלומי הרוש, שחתם על חוזה חדש, גוני יזרעאלי ואלון ספיר, בעוד דודו שמריז עבר להפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

עוד בנושא:

ממשיכה להתחזק: פול דילייני חתם לשנתיים בהפועל חולון
צ'ארלס תומאס חתם בראשון לציון, שיבק: "הוכיח את עצמו בישראל ובאירופה"
מכבי קרית גת: מרקו קילינגסוורת' סגר לעונה נוספת במועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully