וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מוכנה להכרזה: אמארה סטודמאייר סיכם סופית

31.7.2016 / 22:28

בעלי האדומים צייץ הר געש עם סמיילי מחייך כרמז לקראת החתמת כוכב פיניקס וניו יורק ניקס לשעבר. הפורוורד בן ה-33, שפרש מה-NBA, יכנס מסיבת עיתונאים בשני ב-18:00 ויודיע על עתידו

אורי אלון כבר מכין את הקרקע לקראת ההחתמה?

בעלי הפועל ירושלים אורי אלון נוהג לצייץ בטוויטר סימן של סמיילי מחייך כשהקבוצה שלו מחתימה שחקן או מאמן. הערב (ראשון) אלון הלך צעד אחד קדימה וצייץ בטוויטר סרטון וידאו בו רואים הר געש מתפרץ ובתוכו לבה בסימן סמיילי מחייך. בכך, עושה רושם שאלון רומז להחתמתו הקרבה של אמארה סטודמאייר.

מחר (שני, 18:00 שעון ישראל) סטודמאייר יכנס מסיבת עיתונאים, בה יודיע על עתידו. הפורוורד בן ה-33 צפוי להודיע על הצטרפותו לסגנית אלופת ישראל הפועל ירושלים. בימים האחרונים הודיע כוכב פיניקס וניו יורק ניקס לשעבר כי הוא פרש מה-NBA ועכשיו הוא יכריז על המשך דרכו כשהוא בן 33.

באמתחתו של סטודמאייר (33, 2.08) קריירה עשירה ומפוארת שנמשכה 14 עונות ב-NBA. הוא אמנם לא זכה באליפות, אבל נבחר לרוקי השנה ב-2003, שיחק שש פעמים באולסטאר, נבחר לחמישיית העונה פעם אחת, ובסך הכל קלע 15,994 נקודות - 18.9 בממוצע למשחק במשך הקריירה. בשמונה עונותיו הראשונה בליגה שיחק בפיניקס, אחר כך הופיע במשך ארבע שנים וחצי בניו יורק ניקס, עבר לקדנציה קצרה בדאלאס ובעונה החולפת מצא עצמו במיאמי. בסך הכל השתכר במשך השנים לא פחות מ-167 מיליון דולר.

עוד בנושא:

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של אמארה סטודמאייר
סטודמאייר על סף חתימה, בירושלים שוקלים לאזרחו

אמארה סטודמאייר, ניו יורק ניקס. Elsa, GettyImages
הטבעה גדולה. סטודמאייר/GettyImages, Elsa

בהפועל ירושלים מצפים כי סטודמאייר יכריז על הצטרפותו. כזכור, האמריקאי בן ה-33 נמצא על סף חתימה לאחר שסיכם את כל תנאיו. גורמים המעורים בעסקה מספרים כי "הוא סיכם את התנאים. נותרה רק החתימה הרשמית". הודעת הפרישה של הפורוורד מה-NBA לא הפתיעה אף אחד מאנשי הפועל ירושלים. כבר כמה שבועות מנהלים אנשי המועדון מגעים חשאיים עימו.

גורם המקורב למועדון סיפר שסטודמאייר הבהיר לאנשים בסביבה שלו ש"כסף הרבה פחות חשוב לו מהחלום שלו - לפרוש ולשחק בירושלים הבירה. לא מעניין אותו כסף, את זה הוא כבר עשה". גורם מספר ש"סטודמאייר סיפר לכולם שהוא אוהב את ישראל ואת ירושלים. גם אורי אלון הבעלים לא פוחד להגדיל את התקציב משמעותית כדי להביא אותו לירושלים. כבר כמה שנים הם בקשר ואורי תמיד 'זרק' לסטודמאייר 'תבוא לשחק בירושלים', סטודמאייר היה תמיד חיובי בעניין, הקשר החם ביניהם נשמר והשנה זה הגיע לידי מימוש. זה קשר ששני הצדדים רצו".

השחקן אמור להגיע לישראל במסגרת משלחת שמארגן עומרי כספי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully