וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מתלהבת ממרסלו: "בקצב הזה הוא עוד יתפוס לרונאלדו את המקום"

המגן כבש צמד מול צ'לסי והמשיך את רצף הכיבושים שלו בהכנה, קאסמירו התלוצץ: "צריך להזהיר את כריסטיאנו, יש לו יורש". לואיס אנריקה: "סרג'י רוברטו הוא לא עוד שחקן בברצלונה, יהיה לו תפקיד מפתח"

- שחקן ריאל מדריד מרסלו. AP
פתאום הוא הפך לגולר. מרסלו/AP

כריסטיאנו רונאלדו עדיין בחופשה, אבל יש כבר מי שתופס לו את משבצת הגולר של ריאל מדריד. מרסלו כבש אמש (שבת) צמד ב-2:3 של הבלאנקוס על צ'לסי ואחרי שכבש גם ב-3:1 לפריס סן ז'רמן, הוא מסתמן ככלי ההתקפי הבכיר של זינדין זידאן. אמש הוא סיפק שני שערים מרהיבים, כולל פצצה ברגל ימין החלשה שלו.

"צריך להזהיר את רונאלדו. בקצב הזה כשהוא יחזור לא יהיה לו מקום, כי מרסלו יוצב בעמדה קדמית", התלוצץ קאסמירו אחרי המשחק. מאז תחילת המסע בארצות הברית מרסלו עונד את סרט הקפטן ונראה שכוחו בחדר ההלבשה הולך וגדל. "תענוג לראות אותו משחק. הוא מראה למה הוא הקפטן שלנו. הוא ספקטקולרי. חשוב שהקפטן יהיה מודל לחיקוי עבור אחרים בקבוצה. אני מאושרים מהיכולת שהוא מציג".

עוד בנושא:
2:3 לריאל מדריד על צ'לסי, צמד מרשים למרסלו
1:4 קליל לבאיירן על אינטר, ליברפול ניצחה את מילאן 0:2

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מייעד למוראטה תפקיד חשוב. זידאן/GettyImages

זידאן הבהיר שלמרות הפרסומים, אלברו מוראטה יישאר בריאל מדריד בעונה הקרובה. "100 אחוז שהוא יהיה שחקן שלנו העונה. אני מרוצים מאוד ממנו. הוא רק התחיל להתרגל אלינו מחדש ואני בטוח שהוא עוד ייתן לנו הרבה מאוד. הוא זקוק לזמן ולעבודה קשה". כמו כן, סיפר זידאן שחסה במגעים עם פריס סן ז'רמן ועשוי להצטרף אליה בקרוב.

גם ברצלונה כבר עורכת ניסויי כלים ומחפשת מנהיגים חדשים. אמש ב-1:3 על סלטיק ארבעה שחקנים שונים ענדו את סרט הקפטן: ליאונל מסי, ג'ורדי מאסיפ, סרג'י סאמפר וסרג'י רוברטו, שזכה לשבחים מלואיס אנירקה. "הוא לא עוד שחקן בברצלונה. חוץ מזה שהוא יכול לשחק בהרבה תפקידים, יש לו תפקיד מפתח גם בחדר ההלבשה. יכול להיות שהוא ישחק העונה מקדימה, יכולת הסיום שלו מול השער השתפרה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully