וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשער הענק של זלאטן בבכורה, ניר ביטון נפצע בהפסד לברצלונה

השבדי כבש בחצי יעף במשחקו הראשון במדי מנצ'סטר יונייטד, שהביסה 2:5 בשבדיה את גלאטסראיי (צמד לרוני). הקשר סובב את הקרסול ב-3:1 של סלטיק מול בארסה ובספק לרביעי. 2:3 לריאל על צ'לסי

רויטרס

בווידאו: השער הגדול של זלאטן וה-2:5 של מנצ'סטר יונייטד

משחקי ההכנה של הקבוצות הבכירות באירופה נמשכים גם בסוף השבוע, והציגו לראווה את הקבוצות הגדולות ביבשת.

seperator

סלטיק - ברצלונה 3:1

הקטלאנים חגגו במשחק שנערך בדבלין במסגרת טורניר ההכנה "גביע האלופות". ארדה טוראן כבש את הראשון כבר בדקה ה-11, שקיבל כדור מאלש וידאל ובעט כדור נהדר לחיבורים כדי לקבוע 0:1. סלטיק הצליחה לכבוש שער מפתיע בדקה ה-29. בלם ברצלונה חוסה מרטינס איבד כדור בצורה רשלנית במיוחד והשאיר את לי גריפית'ס מול שער ריק והוא בעט פנימה את ה-1:1.

בדקה ה-31 ניסה אפה אמברוז להרחיק כדור רוחב, אבל בעט את זה לשערו שלו וזה 1:2. השלישי הגיע בדקה ה-41 כשלואיס סוארס השחיל מסירת רוחב בין רגליו של אמברוז, זה הגיע למוניר, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-1:3. ניר ביטון פתח בהרכב המפסידה והוחלף במחצית על ידי סקוט אלן לאחר שנפצע.

בסיום המשחק נשאל המנג'ר ברנדן רוג'רס על הפציעה של ביטון והודה שהשחקן בספק לגומלין מול אסטנה במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי, לאחר שסובב את הקרסול: "זו נראית פציעה כואבת. נדע יותר ב-24 השעות הקרובות", אמר המנג'ר.

שחקן סלטיק ניר ביטון מול שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
לא כוחות. מסי מול ביטון, שינסה להתאושש ליום רביעי/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - גלאטסראיי 2:5

זלאטן פתח את הקדנציה שלו במנצ'סטר יונייטד כמו שרק הוא יודע וכבר בדקה הרביעית של משחק ההכנה, שנערך במולדתו שבדיה, הוא הכניע את פרננדו מוסלרה עם חצי מספרת מרהיבה והעלה את החבורה של ז'וזה מוריניו ליתרון. הטורקים השלימו מהפך דרך סינאן גונוש (22) וברומה (40), אך ויין רוני (55, 59), מרואן פלאיני (62) וחואן מאטה (75) דאגו להעניק לשדים האדומים את הניצחון. אנטוניו ולנסיה בישל שלוש פעמים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
גאון. זלאטן/רויטרס

ריאל מדריד - צ'לסי 2:3

לעיני 105,826 צופים באן ארבור, מישיגן, הנתון השני בגובהו אי פעם למשחק כדורגל בארצות הברית (אחרי המפגש בין ריאל ליונייטד באותו אצטדיון לפני שנתיים), מרסלו הבריק במחצית הראשונה ועשה את ההבדל בין הקבוצות. הברזילאי שלח בעיטה אדירה ברגל ימין מחוץ לרחבה, היישר לרשת של אסמיר בגוביץ' בדקה ה-19 והכפיל מקרוב כעבור שבע דקות עם פריצה סוחפת, כאשר מרקו אסנסיו המבטיח חתום על שני הבישולים. בדקה ה-37, מרסלו סיפק בישול משלו, למריאנו, שירה טיל והפתיע את בגוביץ' המנומנם. הקבוצה של אנטוניו קונטה רק צימקה כאשר גם בדקה ה-80 וגם בדקה ה-91 נשלח אדן הזאר לאחד-על-אחד מול השוער השלישי רובן יאנייס, עקף אותו וכבש בשמאל שני שערים מאוד דומים.

- שחקן ריאל מדריד מרסלו. AP
משחק פנטסטי שלו. מרסלו/AP

משחקי הכנה נוספים

* בטורניר ההכנה בדרזדן, גרמניה, בטיס ניצחה 3:4 בפנדלים את אברטון (1:1 ב-90 דקות). הספרדים נקלעו לפיגור בעקבות שער עצמי של המגן החדש אייסה מנדי בדקה ה-13, אבל אלחנדרו פסלה השווה בדקה ה-23. קונור גרנט וקירן דאוול הצעירים החמיצו אצל הטופיז, מול החטאה אחת בלבד של דני סבאיוס מנגד.

* מארסיי הפסידה 1:0 לארמיניה בילפלד. פביאן קלוס הכריע את המשחק בדקה ה-63.

* ולנסיה של פאקו אייסטרן חגגה עם 1:4 נגד אילבס מפינלנד. רודריגו כבש צמד (10, 22) ופאקו אלקאסר עוד אחד (15) בדרך ל-0:3 מהיר. סנטי מינה השלים (58 בפנדל), לפני שהיריבה צימקה.

* סאות'המפטון גברה 0:1 על כרונינגן ההולנדית. צ'רלי אוסטין כבש את השער היחיד, בדקה ה-75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully