וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של הפועל תל אביב השליכו אבנים על שחקני מכבי תל אביב

משטרה הוזמנה לאימון לקראת מכבי פתח תקוה (ראשון, 21:00, 5+ לייב) שסיכמה עם קשר רומני. אוחיון בשער הצהובים במקום ראיקוביץ' המורחק. בית"ר תבחן את אנדרסון רוסה מול אשדוד

מחזור 1מחצית31/07/2016
הפועל חיפה
    0
      בני סכנין
      one

      בווידאו: הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו בעונה שעברה

      המחזור הראשון של גביע הטוטו יימשך מחר (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים, כשבמוקד סגנית האלופה מכבי תל אביב תארח ללא קהל בנתניה את מחזיקת גביע הטוטו מכבי פתח תקוה (21:00, ספורט 5 לייב). הפועל חיפה תפגוש בעכו את בני סכנין במסגרת בית א' (19:00, אין שידור), ואילו בבית ג' "תארח" העולה החדשה מ.ס. אשדוד בראשון לציון את בית"ר ירושלים (19:00, ספורט 5 לייב).

      בני סכנין:

      שחקני הרכש של בני סכנין לא יוכלו לקחת חלק במשחק, וזאת מכיוון שהקבוצה טרם אושרה בבקרת התקציבים. המשמעות היא שסארי פלאח, שוער המשנה אסף רז, סיראז' נאסר ורמזי ספורי לא יהיו בסגל, אלא אם הקבוצה תעבור ברגע האחרון מחר בבוקר. ללא הרביעייה הזו, יעמיד מחר המאמן יוסי אבוקסיס הרכב חסר, אך ינצל את ההזדמנות כדי לבחון את הברזילאים שהגיעו לארץ ואת הבלם היהודי ג'ייסון גורסקי. ז'אורז'יניו נעדר מהאימון המסכם בשל העובדה שאסף את בת זוגו משדה התעופה, אך צפוי להיות בהרכב.

      הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, ג'ייסון גורסקי, אברהם פאס, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, יובל אבידור, ז'אורז'יניו, מוחמד זבידאת, מוחמד בדארנה.

      הפועל חיפה:

      האדומים מהכרמל יחלו רשמית את העונה במשחק בעכו. המגן לירן סרדל יפתח בהרכב לאחר שחתם על חוזה לעונה, בעוד ניסו קפילוטו ואופק פישלר יפתחו כבלמים לאור פציעת ברונו פניירו. גם שחקן הרכש החדש, אדילסון בהייה, תורגל ב-11. המועדון הודיע היום כי שחקני קבוצת הנוער סער פדידה (קשר קדמי) ורותם פדידה (שוער) חתמו על חוזה לארבע שנים. במועדון החליטו כי הכניסה למנויים תהיה חופשית, כשמחיר כרטיס יהיה 30 שקלים. עוד קודם לכן, יואב כץ ערך אסיפה עם שחקני הקבוצה, שם התלוננו על רמת התנאים. בין היתר דרשו השחקנים פיזיותרפיסט צמוד וכן מזרנים לאימוני מתיחות. במועדון החליטו כי פיזיותרפיסט חדש יחל לעבוד כבר ביום שני.

      הרכב משוער: פיט פלטהאוזן, לירן סרדל, אופק פישלר, ניסו קפילוטו, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, הישאם כיוואן, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, אדילסון בהייה, שלומי ארבייטמן.

      שחקן בני סכנין, ז'אורז'יניו. יוסי ציפקיס
      החמיץ את האימון המסכם. ז'אורז'יניו/יוסי ציפקיס

      מכבי תל אביב:

      על פי אנשי הקבוצה, שבעה אוהדים המזוהים עם הפועל תל אביב הגיעו לפנות ערב למתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום ושיחקו במגרש הסינטטי שליד המגרש של הקבוצה הבוגרת. כאשר שחקני מכבי תל אביב יצאו מחדר ההלבשה במטרה להתחיל באימון, התפרעו האוהדים, קיללו את שחקני הצהובים שעמדו לפתוח באימון והשליכו אבנים. משטרה הוזמנה למקום.

      שלא במפתיע, שלומי אזולאי שוב לא בסגל, למרות ששוטה ארבלדזה רוצה לתת מנוחה לאלה ששיחקו בחמישי מול פנדורי וצפוי להעלות שחקני ספסל רבים. על פי האימון המסכם, אלי דסה, עומרי בן הרוש וטל בן חיים ישחקו בהגנה, בעוד יוסי בניון ואייל גולסה יפתחו בקישור ואת החוד ירכיבו ברק יצחקי ועדן בן בסט. מתן חוזז, שלא עבר לבסוף למכבי פתח תקוה, צפוי לקבל דקות ואילו בשער יעמוד חביב אוחיון במקום פרדראג ראיקוביץ' המורחק.

      הרכב משוער: חביב אוחיון, אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, עמרי בן הרוש, אליאל פרץ, דור פרץ, אייל גולסה, יוסי בניון, עדן בן בסט, ברק יצחקי.

      מכבי פתח תקוה:

      הקבוצה של קובי רפואה תחסר מול מכבי תל אביב את מוחמד כליבאת הפצוע. גם השוער צחי גיגי, שעבר ניתוח וייעדר כחודש, לא יהיה בסגל. על פי התרגול, בקישור אמורים לפתוח גידי קאניוק, לירוי צעירי, ויורל ניקוארה ובחוד ג'ייקוב נג'וקו ועוז פרץ, שיחליף את גיא מלמד שהחמיץ את האימון בשל מחלה. זאת תהיה הופעת בכורה לניגרי בן ה-19 שחתם בשבוע שעבר על חוזה רשמי בקבוצה. הקבוצה סיכמה עקרונית עם החלוץ הרומני של ניימיכן, מיחאי רומן (24), אך הערב החליטו לחשוב פעם נוספת לפני החתימה הרשמית. רומן הרשים את הצוות המקצועי שעקב אחריו.

      הרכב משוער: דני עמוס, דור אלו, עומר דנינו, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, גידי קאניוק, לירוי צעירי, רומאריו פירס, ויורל ניקוארה, ג'ייקוב נג'וקו, עוז פרץ.

      שחקני מכבי תל אביב, עדן בן בסט, אלי דסה, אייל גולסה. ברני ארדוב
      בכורה בהרכב. גולסה/ברני ארדוב

      מ.ס. אשדוד:

      העולה החדשה תצטרך להפקיד ערבות בבקרת התקציבים בבוקר, אם ברצונה לקבל אישור להעברת כל חוזי השחקנים, וזאת בגלל הבוררות בעניינו של יאיא פטי. באשדוד מאמינים שלרשות רוני אוואט יעמוד סגל מלא, פרט לתום מונד שלא חזר להתאמן מאז חלה במחנה האימונים בסלובניה, והבלם ניר ברדע שקרע את המיניסקוס במשחק ההכנה הראשון במחנה. חאתם עבד אלחמיד עדיין לא נמצא בכושר משחק וימתין על הספסל, כשהקרואטים נינו גאלוביץ' וקרלו ברוצ'יץ' יערכו בכורה.

      הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ניבאלדו, נינו גאלוביץ', קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, אור אינברום, חן עזריאל, דין דוד.

      בית"ר ירושלים:

      בין צמד המשחקים מול ילגבה במוקדמות הליגה האירופית, לבית"ר ירושלים יש גם את גביע הטוטו על הראש. המאמן רן בן שמעון מתכנן לתת מנוחה לרבים משחקני ההרכב, כשעל פי ההרכב שתורגל באימון המסכם, סתיו שושן צפוי לקבל קרדיט בין הקורות. המגן הגרמני מרסל הייסטר הגרמני בכורה בהרכב, כשאבישי כהן ישמש כמגן הימני מפני שטל בנש סובל מעומסים. בקישור תבחן הקבוצה את הברזילאי אנדרסון רוסה שמתאמן עמה כבר למעלה מחודש. גם קובי מויאל, יעקב בריהון ושלומי אביסדריס יפתחו. בבית"ר יקבלו החלטה סופית בנוגע לארסניו ולפורט רק לאחר הגומלין מול הלטבים, כשכרגע הנטייה היא לשחררו. בנוגע לאריק סאבו, בבית"ר מצפים שיגיע השבוע ובכל מקרה לא מתכוונים לוותר לו. במקביל בודקים בבית"ר אופציות נוספות לעמדה זאת.

      הרכב משוער: סתיו שושן, אבישי כהן, טל כחילה, דוד קלטינס, מרסל הייסטר, קובי מויאל, אנדרסון רוסה, יעקב בריהון, שלומי אביסדריס, ארסניו ולפורט, שמעון אבוחצירה.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully