וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "כל עונה בצ'מפיונשיפ קשה יותר מהקודמת"

קשר ברייטון התראיין לאתר הרשמי של קבוצתו והתייחס לרמה בליגה השניה באנגליה, וגם לאכזבה מהשנה שעברה, להכנות לעונה הקרובה ולעצמו: "מאוד שמח ומלא ביטחון. נהנה כאן מכל רגע"

בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
"מה שקרה בסוף העונה עדיין כואב". כיאל/GettyImages

לאחר האכזבה של העונה שעברה כאשר לא הצליח להעפיל יחד עם חבריו מברייטון לפרמיירליג, הקשר הישראלי בירם כיאל מתכונן במרץ לעונה הקרובה, בכדי לתקן את הרושם ולעשות קפיצת מדרגה יחד עם קבוצתו. כיאל (28) רשם עונה בהחלט טובה במדי הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, עם שבעה בישולים, שני שערים ותואר שחקן העונה של ברייטון, הישג נאה לכל הדעות.

היום (שישי) באנגליה התפרסם ראיון עם השחקן, בו התייחס לעונה החולפת, לרמה של הליגה ולשאיפות לקראת העונה הקרובה: "מהניסיון שלי במהלך השנתיים האחרונות, הצ'מפיונשיפ היא ליגה קשה שמתחזקת, כאשר כל עונה נראית קשה יותר מזו שלפניה. בשנה שעברה החמצנו הזדמנות לעלות ליגה, ומה שבעיקר פגע בנו היתה כמובן העובדה שלא הצלחנו לעלות ליתרון של שנים שערים במשחק השני".

"הראינו הרבה תשוקה, כדורגל טוב והיינו מאוחדים. הקבוצה שיש לנו כאן מדהימה ומה שקרה בסוף עונה פגע בנו מאוד, זה עדיין כואב. בסופו של דבר, לא יכלנו לעשות יותר ממה שעשינו כשחקנים. סיימנו את המשחק כשידענו שנתנו הכל". כיאל התייחס גם לפציעות שפגעו בקבוצה ואמר: "כאשר אתה מגיע למשחק בשפילד ומאבד 3-4 שחקנים, זה פוגע בך. כרגע אנחנו פותחים שנה חדשה עם אפס נקודות וננסה לזכות בליגה, מה שהיה בשנה שעברה לא משנה".

עוד בנושא:

פגז מן העבר: 50 שנה לשער של ג'ף הרסט. איך מונדיאל 66' שינה את אנגליה?
צפו: זלאטן איברהימוביץ' התאמן לראשונה במדי מנצ'סטר יונייטד
ז'וזה מוריניו הודיע לבסטיאן שווינשטייגר שהוא לא בתכניות

בירם כיאל שחקן ברייטון חוגג עם איניגו קלדרון. GettyImages
"הקבוצה שיש לנו כאן מדהימה"/GettyImages

"המטרה שלנו היא להיות יחד, מפוקסים ולהלחם כקבוצה בכל שבוע - יש לנו 46 משחקים בליגה הארוכה הזו. עלינו להיות מוכנים להגיע בכושר הכי טוב, עבורנו ועבר האוהדים שלנו. יש לנו מנטליות טובה, אנחנו לא רוצים להפסיד בשום משחק, גם לא במשחקי אימון. במהלך קדם העונה חשוב מאוד לעבוד קשה ולהתכונן, אנחנו מקצוענים ואנחנו לא מתייחסים לעבודה בצורה קלילה. כולם יודעים שזה הזמן להיות מוכנים לרגע הכי חשוב - תחילת הליגה".

השחקן דיבר גם על עצמו מבחינה אישית ואמר: "אני מאוד שמח ומלא ביטחון. אני כבר מצפה לפתיחת העונה ואעשה את הכי טוב שלי למועדון ולקבוצה. אני נהנה מכל רגע כאן ומכין את עצמי לעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully