וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אוואנס קאנגווה חתם לארבע שנים בגזיאנטפספור

החלוץ הזמבי, שהרשית 11 פעמים בעונה החולפת, עזב את מחנה האימונים והשלים את המעבר לקבוצה מהליגה הבכירה. בטורקיה מעריכים כי רעננה תקבל עבור קאנגווה כ-800 אלף יורו, והוא הראשון שעוזב את הקבוצה ישירות לאירופה

one

אוואנס קאנגווה עזב היום (שישי) את הפועל רעננה וחתם לארבע שנים בגזיאנטפספור מהליגה הטורקית הבכירה. החלוץ הזמבי נטש את מחנה האימונים של הקבוצה של חיים סילבס וטס לאיסטנבול, שם עבר את הבדיקות הרפואיות במדי הקבוצה הטורקית, פגש את נשיא המועדון והצטרף בצורה רשמית לגזיאנטפספור, שסיימה במקום ה-14 אשתקד. קאנגווה חתם באמצעות סוכנו, ניר קרין.

עבור הקבוצה מהשרון מדובר בהיסטוריה כאשר קאנגווה הוא השחקן הראשון בתולדות המועדון שעוזב את הקבוצה ישירות לאירופה. כזכור, כבר במהלך העונה החולפת במהלכה כבש 11שערים ומשך עניין ממספר קבוצות ברחבי היבשת. ליל ולוריין הוזכרו כמועמדות לרכוש את הזמבי, ששיחק במשך שנתיים ברעננה, וכבש במדיה ארבעה שערים בלבד בעונת הבכורה.

מאז מכירתו של טוני וואקמה להפועל באר שבע בקיץ האחרון, חל שיפור משמעותי ביכולתו של קאנגווה והוא רשם עונה נהדרת תחת סילבס. בתקשורת הטורקית מעריכים כי הסכום אותו תקבל רעננה יעמוד על כ-800 אלף יורו, אך מצבת החלוצים של סילבס מונה כעת רק את דור חוגי, שחר הירש, ברק בדש וכרם ארשיד.

עוד בנושא:
הפועל רעננה פתחה עונה, עשרות אוהדים הגיעו לאימון הבכורה
משחק אימון: הפועל רעננה הביסה 0:3 את הפועל חיפה
הפועל רעננה: שחר הירש חתם לשנתיים

אוואנס קאנגווה שחקן הפועל רעננה חוגג. מגד גוזני
עובר לטורקיה. קאנגווה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully