וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה פתחה עונה, עשרות אוהדים הגיעו לאימון הבכורה

קבוצתו של חיים סילבס התאמנה באווירה ססגונית, הקהל שר, עודד והרים את השחקנים. אלעד גבאי ודור חוגי הוצגו. סילבס: "נשתדל להמשיך להיות קבוצה קשה כמו שאנשים חושבים עלינו"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

זו לא הזייה, עשרות אוהדי הפועל רעננה הגיעו אתמול (ראשון) למתחם הקבוצה לאימון הראשון של הקבוצה לקראת פתיחת עונת 16/17. ברעננה דיווחו על אווירה ססגונית כשאותם האוהדים שהגיעו אף הרימו מספר שחקנים על הידיים ושרו ועודדו את הקבוצה. רעננה לא רשמה רכש מסיבי בקיץ הזה ואתמול הציגה את אלעד גבאי ואת דור חוגי כשחקנים החדשים של המועדון.

בימים הקרובים רעננה תעשה מאמצים גדולים לצרף עוד בלם וקשר עד אשר הקבוצה תצא למחנה האימונים. ברעננה מקווים לשחזר את העונה המוצלחת שעברה על המועדון ולהתברג שוב לפלייאוף העליון, אך גם שם יודעים כי המשימה תהיה קשה כפליים העונה. "התרגשות גדולה" אמר המאמן חיים סילבס. "אני מפחד מהיום שלא אתרגש באימון הראשון. התגעגעתי מאוד לשחקנים ולמקום ולעבודה. נתחיל היום להתכונן ולהתאמן כדי שנהיה לפחות תחרותיים כממו בעונה שעברה. מן הסתם קבוצות כמנו הפועל רעננה לא מוכנות ביום הראשון של האימונים בשל מקבלות תקציב. אני מעריך שעם הזמן נשלים את מה שאנחנו צריכים. נשתדל להמשיך להיות קבוצה קשה כמו שאנשים חושבים עלינו".

"בשנה שעברה עשינו הישג אדיר", הוסיף הקפטן בן בנימין. "אני מקווה שנצליח לשחזר אותו ואפילו לעלות שלב ונמשיך את התהליך שהתחלנו פה לפני שלוש שנים כשכל שנה אנחנו מנסים להגיע יותר גבוה מהעונה שעברה".

שחקן הפועל רעננה, אלעד גבאי. יותם רונן
הוצג רשמית. גבאי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully