וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הקרואטי דראז'ן בגאריץ' חתם במ.ס. אשדוד

28.7.2016 / 17:43

החלוץ הקרואטי בן ה-23 חתם רשמית אצל העולה החדשה אחרי ששיחק ב-RNK ספליט. הוא רשם בעונה החולפת שמונה שערים ב-21 הופעות במדי הקבוצה מספליט והפך לקרואטי השלישי שחותם בקבוצה הקיץ

לירון מולדובן

החלוץ הקרואטי דראז'ן בגאריץ' חתם היום (חמישי) במ.ס. אשדוד. החלוץ בן ה-23, ששיחק ב-RNK ספליט, רשם בעונה החולפת שמונה שערים ב-21 הופעות במדי הקבוצה. בגאריץ' הוא הקרואטי השלישי שחותם הקיץ באשדוד, אחרי נינו גאלוביץ' וקרלו ברוצ'יץ'.

מוקדם יותר, אשדוד קיבלה פנייה מבני יהודה בנוגע לאופיר מרציאנו. העולה החדשה הבהירה כי היא תאפשר לשוער להגיע לקבוצה של אריק בנאדו בהשאלה, אם ירצה בכך. הדברים הובאו לידיעתו של מרציאנו, שעדיין מעדיף לצאת לאירופה או לשחק בקבוצה גדולה בישראל, ובלילה יטוס כדי לחתום בהיברניאן הסקוטית.

מרציאנו, שהושאל בעונה שעברה למוסקרון הבלגית, יצא עם אשדוד אל מחנה האימונים בסלובניה ואפילו השתתף בחלק מהמשחקים, אולם הוא לא מתוכנן להישאר בסגל בעקבות העובדה כי לרוני אוואט יש כבר שני שוערים: רועי משפתי ויואב ג'רפי.

סיבה נוספת לרצון של מרציאנו לשחק מחוץ לאשדוד היא העובדה כי הוא מחזיק בחוזה עם שער נמוך והוא מעוניין לקבל שדרוג משמעותי. בבני יהודה מעוניינים בשוער, שעמד עד לאחרונה בשער נבחרת ישראל.

עוד בנושא:
אשקלון הודיעה: אניימה סגר. אלא שאז התברר שמדובר בדלה איינוגבה
שוטה הנבואה: שוטה ארבלדזה מצליח לנטרל את רעשי הרקע במכבי תל אביב
מכבי תל אביב דורשת: כל מושאל חייב לשחק לפחות ב-50 אחוז מהמשחקים

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מעדיף את אירופה על פני שכונת התקווה. מרציאנו/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully