וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות במכבי תל אביב: בן חיים לא יעזוב לליל בגלל אירועי הטרור

27.7.2016 / 9:02

הצהובים משוכנעים שהחלוץ לא יתפתה לעבור לצרפת, גם בשל העובדה שלא מדובר בשדרוג כלכלי. ניסיונות להחתים את דניאל סטרס. למרות שסיכם על עזיבה: עדן בן בסט עשוי לפתוח מול פנדורי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במסגרת חיפושיה אחר שחקנים יהודיים טובים, גילתה מכבי תל אביב את דניאל סטרס והיא מנסה לצרפו. סטרס (25) משחק במגוון תפקידי הגנה בלוס אנג'לס גלאקסי והוא מעניין מאוד את הצהובים שעד כה התמקדו בעיקר בבלם היהודי סטיב בירנבאום אותו עדיין לא הצליחו לצרף. באמצעות סוכנים שמכבי תל אביב נמצאת איתם בקשר, נעשתה כבר יותר מפנייה אחת לסטרס, שלא ממהר לעזוב את לוס אנג'לס גלאקסי. גורם במכבי תל אביב טען אתמול כי כל שחקן יהודי טוב מעניין היום את מיטש גולדהאר ולכן כל עד יש סיכוי, מכבי תמשיך לעקוב ולנסות למצות את המגעים מול סטרס.

עוד בנושא:
דיווח בצרפת: טל בן חיים החלוץ ברשימת המועמדים של ליל
סקאריונה יצא עם מכבי תל אביב לרומניה, שלומי אזולאי עדיין תקוע
ההתאחדות אישרה: מכבי ת"א תארח את מכבי פתח תקוה ללא קהל

דניאל סטרס, לוס אנג'לס גלאקסי. AP
לא מתלהב לעבור לישראל. סטרס, מימין/AP

מכבי תל אביב הגיעה אמש לרומניה לקראת המשחק מחר מול פנדורי. בקבוצה עקבו אחר הפרסומים בצרפת לפיהם ליל הצרפתית מעוניינת בטל בן חיים החלוץ. ההערכה בקבוצה היא שבן חיים לא ימהר לעזוב את מכבי תל אביב ולעבור עם משפחתו לצרפת בגלל כל אירועי הטרור במדינה וגם כי אין הבדל גדול בין מה שהוא מרוויח במכבי תל אביב לבין ההצעה הכספית של ליל.

בעוד ששלומי אזולאי נשאר בארץ וממתין להתפתחויות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, עדן בן בסט ממשיך לצאת עם הקבוצה למשחקים אפילו שכבר סיכם עקרונית את תנאי עזיבתו. ג'ורדי קרויף שכבר היה אמור לשחרר את בן בסט אחרי המשחקים מול גוריצה, ביקש ממנו להישאר גם למשחקים מול קאיראט וגם לסיבוב הזה מול פנדורי, שכן מכבי תל אביב עוד מתקשה לצרף שחקן התקפה נוסף. לדברי שחקנים בקבוצה, בן בסט נראה טוב מאוד באימונים ושוטא ארבלדזה עשוי לתת לו דקות מחר כמחליף ואולי אף בהרכב אחרי המשחק של אורלנדו סה בחמישי שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully