וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאריונה ייצא עם מכבי תל אביב לרומניה, שלומי אזולאי עדיין תקוע

26.7.2016 / 13:03

סגנית האלופה תצא למשחק הראשון מול פנדורי, לא ברור אם שחקן הרכש הטרי יערוך הופעת בכורה. גולדהאר שוב קובע תג מחיר חדש למכבי חיפה, המשחק מול מכבי פתח תקוה ייערך ללא קהל בנתניה

מכבי תל אביב קיימה היום (שלישי) אימון אחרון בקרית שלום ובשעות הצהריים תמריא לרומניה לקראת המשחק הראשון מול פנדורי. מי ששוב לא יצא עם השחקנים הוא שלומי אזולאי, שממשיך להיות תקוע בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.

שני המועדונים לא מצליחים להגיע לסיכום. הצהובים לא מוכנים למכור את אזולאי ב-450 אלף יורו, סכום שכבר סוכם עליו בין המועדונים. ההערכה היא שמיטש גולדהאר רוצה כרגע סכום כפול כדי לשחרר את השחקן שממשיך להתאמן מבלי שהוא נמצא בתוכניות המקצועיות. הרכש החדש אוסקר סקאריונה יצא עם הקבוצה, אבל עדיין לא ברור אם יקבל דקות משחק.

שחקני מכבי תל אביב, אייל גולסה (שמאל) עם דור מיכה, יוסי בניון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ייאלצו לתפקד מול יציעים ריקים. בניון, גולסה ומיכה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בית הדין העליון של ההתאחדות קיבל היום את בקשתה של מכבי תל אביב לקיום משחק הבית במסגרת גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה באצטדיון נתניה ללא קהל. בימים האחרונים הצהובים ניסו למצוא אצטדיון חלופי שיארח את המשחק שייערך ביום ראשון, אך גם באצטדיון המושבה וגם באצטדיון טרנר הדבר לא התאפשר.

סגנית האלופה ספגה עונש רדיוס עם קהל בעקבות התפרעות אוהדי הקבוצה מול הפועל באר שבע במהלך העונה שעברה. עוד לפני כן הצהובים יערכו את משחקם הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית מול פאנדורי הרומנית.

רגע לפני המפגש, התחזקה הקבוצה בקשר הרומני הוותיק, לוצ'יאן סמרטן בן ה-36, שחוזר לרומניה אחרי שנתיים באל איתיחאד הסעודית, בשורותיה סיים חוזה בתום העונה החולפת.

בתקשורת הרומנית שוחחו עם החלוץ המצטיין של הקבוצה, איואן הורה, שכבש 19 שערי ליגה בעונה החולפת, לקראת המפגש מול מכבי תל אביב: "אני מוכן למפגש. אנחנו חייבים להוכיח שאנו מתאימים לרמה הזו ושמגיע לנו לשחק באירופה. אני בטוח שיהיו לנו הזדמנות להדיח את מכבי תל אביב. ברור שיהיה לנו קשה, אבל אנחנו יכולים לנצח, אין ספק. נילחם עד לרגע האחרון, על כל כדור ונראה שהגענו לפה בזכות ולא בצדק".

(עדכון ראשון: 9:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully