וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרלסן התבקש להחתים קשר אחורי. פלט עשוי לחזור לסגל

26.7.2016 / 18:30

במועדון החליטו סופית: קגלמאכר יוסט לעמדת הבלם לאחר הגעת הקשר, מהלך שעשוי להוביל בעקיפין לעזיבת חבשי. בוזגלו יקבל פניה רק אם יהיה חופשי. הקשר הקרואטי אנדריאשביץ' הוצע, אך חתם ברייקה

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מתן חדד

במכבי חיפה ממשיכים בניסיונות לצרף את רועי קהת. המשא ומתן עם אוסטריה וינה נמשך, וההצעה הרשמית של המועדון עברה לידי המועדון האוסטרי. חיפה מציעה כחצי מיליון יורו תמורת הקשר, סכום אותו לא הייתה מוכנה לשלם בעבר. "זה מראה על הרצינות שלנו, אבל העסקה עדיין לא סגורה", אמר הבוקר גורם במועדון שהזכיר כי השחקן עדיין לא שוחרר למרות רצונו להגיע לכרמל. כזכור, אופציית מאור בוזגלו עלתה אתמול על הפרק. לחיפה אין כוונה לנהל משא ומתן עם השחקן תחת חוזה, אבל אביו כבר שוחח עם בכיר במכבי חיפה על האפשרות שהוא יצטרף לירוקים. בבאר שבע כבר לא עושים מאמצים להשאיר את בוזגלו בכוח. בחיפה ציינו כי "אם הוא יהיה שחקן חופשי, יכול להיות שנצטרף אותו. קודם שישוחרר, ואז נחליט מה עושים".

עוד בנושא:
קרלסן רוצה את בריאן ורבום, במכבי חיפה לא מצליחים להחתימו
מכבי חיפה שיפרה את הצעתה ומוכנה לשלם כחצי מיליון יורו על קהת

טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה. ברני ארדוב
יגיע קשר אחורי? קרלסן/ברני ארדוב

בחיפה מצפים מתור כריסטיאן קרלסן להביא קשר אחורי ברמה גבוהה. בניגוד להגעת גארי קגלמאכר, שיעבור לעמדת הבלם לאחר הגעת הקשר האחורי, הפעם מתכוונים במועדון להחתים קשר אחורי ששיחק בתפקיד הזה באופן קבוע, ולא להביא שחקן שמשחק במספר עמדות. "אי אפשר להתפשר יותר. חייבים עוד גרזן במרכז השדה. יש לנו כמה אופציות בהתקפה, אבל ההגנה שלנו עדיין לא מתפקדת כמו שצריך", אמר שחקן בקבוצה. אעיד חבשי עשוי לעזוב אם קגלמאכר יעבור לעמדת הבלם. פרנקו אנדריאשביץ', הקשר הקרואטי בן ה-25 שהוצע לקבוצה לאחרונה, חתם בסופו של דבר לשלוש עונות ברייקה.

בעניין המגן השמאלי, בחיפה לא מתכוונים לעלות את ההצעה שגישו על בריאן ורבום הבלגי. רוני לוי בוחן מספר מועמדים נוספים שקרלסן הציע, אבל עדיין אין סיכום עם אף אחד מהם. ללוי יש בעיה מבחינת הסגל, משום שבמועדון מעריכים שאלירן עטר יוכל לחזור לאימונים רק בעוד 2-3 שבועות, ורק מספר שבועות אחר כך יהיה כשיר לשחק. גילי ורמוט בספק למשחק מול קריית שמונה בגלל פציעה בקרסול, עטאא ג'אבר ואיסמעיל ריאן פצועים ולא יהיו בסגל. גליינור פלט עשוי לחזור לסגל אחרי תקופת היעדרות של למעלה משלושה חודשים.

עדכון ראשון: 12:17.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully