וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסן רוצה את בריאן ורבום, במכבי חיפה לא מצליחים להחתימו

25.7.2016 / 9:46

הירוקים שוב פנו לזולטה וארחם, אך הפערים גדולים וכעת בוחנים מועמדים נוספים לעמדת המגן השמאלי. בסגל תוהים: "היו ארבעה חודשים להחתים מגן, למה עכשיו מתעוררים?". 16 שחקנים בלבד באימון היום

צילום: ניב אהרונסון עריכה: מתן חדד

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, תור כריסטיאן קרלסן, הודיע להנהלת הקבוצה כי המועמד המוביל שלו לעמדת המגן השמאלי הוא המגן הבלגי של זולטה וארחם בריאן ורבום, אלא שבמועדון בדקו את העלויות של המגן והם מתקשים להחתימו. קרלסן התייעץ בנושא עם רוני לוי, והשניים החליטו כי ורבום מתאים לתפקיד.

כעת קיים עיכוב נוסף, מה שהוביל את השניים לבחון מועמדים נוספים. אחד מהמועמדים בו צפו הוא שחקנה של רובין קאזאן, כריס מאבינגה (25), אך המועדון מתקשה לעמוד גם בעלויות שלו. "לפני ארבעה חודשים ידעו שטאלב טואטחה עוזב, למה רק עכשיו כולם מתעוררים?", תהה אתמול אחד השחקנים.

עוד בנושא:
יעקב בוזגלו: "מאור לא יישאר בהפועל באר שבע אחרי אולימפיאקוס"
יואב כץ: "אלי כהן עושה עבודה מצוינת. אין רצון לקחת לו את הסמכויות"

מגן פ.ס.וו איינדהובן ג'ושוע בארנט מול שחקן זולטה וארחם בריאן ורבום. GettyImages
המועמד המוביל של קרלסן. ורבום/GettyImages

אתמול פרסמנו כי במועדון התקבלה החלטה לפיה גארי קגלמאכר יתופקד כבלם לאחר הגעת הקשר האחורי. ייתכן ואעיד חבשי יבקש לעזוב אחרי המהלך הזה. מי שממתין להחלטה הוא לודוביק אוברניאק, שצפוי לקבל הודעת שחרור במידה וניקיטה רוקאביציה לא יקבל אזרחות. הצרפתי מתכוון לדרוש את מלוא שכרו, 400 אלף יורו, אם הקבוצה תחליט לשחרר אותו.

שלומי אזולאי טרם שוחרר ממכבי תל אביב. מכבי חיפה שדרגה את ההצעה על רועי קהת וממתינה לתשובה מאוסטריה וינה. הבוקר נטלו באימון חלק 16 שחקנים בלבד. גילי ורמוט סובל מכאבים בקרסול, איסמעיל ריאן ממתיחה ברצועות הברך, אלירן עטר עדיין לא כשיר, עטאא ג'אבר פצוע ואוברניאק חולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה לודוביק אוברניאק. ברני ארדוב
ידרוש את מלוא שכרו. אוברניאק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully