וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שיפרה את הצעתה ומוכנה לשלם כחצי מיליון יורו על קהת

24.7.2016 / 7:30

המשא ומתן על קשר אוסטריה וינה עולה מדרגה. טור כריסטיאן קרלסן ממשיך לחפש מגן שמאלי, כריס מאבינגה (25) הקונגולזי הוצע. גארי קגלמאכר יעבור לשחק כבלם לאחר הגעת קשר אחורי

צילום מסך

מכבי חיפה שיפרה את הצעתה על קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. משיחה שהתקיימה אתמול (שבת) בין בכירי המועדון, עולה כי הקבוצה מוכנה לשלם על השחקן כחצי מיליון יורו, בעוד שהאוסטרים הורידו את מחירו לפחות ממיליון יורו. בשבוע שעבר פרסמנו כי הירוקים פנו שוב לקהת, זאת לאחר שכבר החליטו לרדת מהשחקן ואילו הוא הבהיר לראשי המועדון כי איננו מוכן לשוב לישראל. המנכ"ל אסף בן דב טרם המריא לווינה ויעשה זאת רק אם וכאשר תושג התקדמות משמעותית בין הקבוצות.

עוד בנושא:

שחקני מכבי חיפה תקפו, קרלסן התנצל: "אין תירוץ לתצוגה כזאת"
לוי: "מבין את האכזבה של הקהל". ההדחה הכי מביכה? מצעד ההשפלות

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
חיפה לא מוותרת עליו. קהת/סוכנות ג'יני

לאחר ההדחה מאירופה, המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן ממשיך לחפש מגן שמאלי ובמועדון מאמינים שהוא ימצא את השחקן המתאים למאמן רוני לוי. קרלסן מנסה להביא את מגן זולטה וארחם, בריאן ורבום (24), אך בשלב זה השחקן יקר מדי עבור חיפה, כאשר שחקן אחר שהוצע הוא כריס מאבינגה (25) מרובין קאזאן, ששיתף בעבר פעולה עם ביברס נאתכו. מדובר במגן שמאלי שעבר בצעירותו במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן ומשם המשיך לליברפול, אך לא שיחק במדיה. הוא שיחק בין היתר בגנק עם אליניב ברדה, ראן, ריימס וטרואה.

רוני לוי רוצה לצרף קשר אחורי זר וישחרר את לודוביק אוברניאק, אם ניקיטה רוקאביציה לא יקבל אזרחות עד החודש הבא. לאחר מכן, כך על פי התכנון, גארי קגלמאכר יעבור לשחק בעמדת הבלם, התפקיד המקורי שלו. לאחר הגעתו של האורוגוואי לחיפה, טען קרלסן כי מדובר בקשר אחורי, אך לבסוף התברר כי בשנים האחרונות קגלמאכר שיחק בכלל כבלם ומגן ימני. קרלסן התעקש כי מדובר בשחקן שיכול להצטיין גם בעמדה זו, אך במועדון החליטו במהרה כי הם מעדיפים שחקן אחר בקישור האחורי, על מנת לאפשר לקגלמאכר לשחק בעמדה המוכרת לו. בחיפה סבורים כי האורוגוואי יפיק מעצמו יותר במרכז ההגנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully