וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "מבין את האכזבה של הקהל". ההדחה הכי מביכה? מצעד ההשפלות

מאמן מכבי חיפה הודה לאחר ההדחה: "אנחנו לא קבוצה מספיק טובה". וגם: תזכורת לרגעים הפחות נעימים שלנו ביבשת. בתפריט: קישינב, בודו גלימט, ארצ'יאספור, שמרוק רוברס ודינמו מינסק

צילום מסך

מכבי חיפה רשמה הערב (חמישי) את ההדחה המביכה בהיסטוריה שלה מאירופה, אם לא בתולדות הכדורגל הישראלי כולו, כאשר הפסידה בפנדלים לנומה קאליו האסטונית אותה לא הצליחה לנצח בשני מפגשים. הקבוצה של רוני לוי הציגה יכולת חלשה והפכה לישראלית הראשונה שמודחת מול קבוצה מאסטוניה, כאשר שחקנים ותיקים כמו דקל קינן וגארי קגלמאכר מוותרים על זכותם לבעוט מהנקודה הלבנה ודווקא עמית זנטי הצעיר נשלח למשימה, ונכשל. כל זה גרם לנו להזכר ברגעי המבוכה של ישראליות באירופה מהעבר, התוצאות לפניכם:


עוד בנושא

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי חיפה הודחה כבר בסיבוב השני
מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב גברה 1:2 על קאיראט אלמטי
בית"ר ירושלים עלתה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נכנס לרשימה לא מחמיאה. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

ההדחות המביכות ביותר של ישראליות מאירופה

הפועל תל אביב – זימברו קישינב (0:2 לקישינב במולדובה 8/8/95, 0:0 בגומלין בבלומפילד 22/8/95)

אחרי ההפסד במולדובה, המשחק השני היה אחד הגרועים ביותר שנראו במפעל. כמעט שום הזדמנות ליד השערים ו-0:0 משמים שהעלה את קישינב לשלב הבא, הפועל תל אביב סיימה את הקמפיין כבר בסיבוב הראשון.

בית"ר ירושלים – בודו גלימט (1:5 לנורבגים בטדי 6.8.96, 1:2 לבודו גלימט בנורבגיה 20.8.96)

כששמעו בבירה שההגרלה זימנה "קבוצת דייגים" בשם בודו גלימט, הצהלה הייתה גדולה. כך גם כותרות העיתונים, שהכינו את בית"ר לקראת עוד משחק קל בדרך לכניסה למפעל. אלא שבפועל, שום דבר לא הכין את בית"ר לאחת המפלות הכי גדולות של קבוצה ישראלית באירופה.

מכבי תל אביב – ארצ'יאספור (1:1 בבלומפילד 16/8/07, 1:3 לטורקים בגומלין 30/8/07)

אחרי ההפסד המביך לסנטה קולומה, הצהובים סחטו תיקו במשחק הראשון מול הקבוצה מהליגה השנייה בטורקיה. לקראת הגומלין כולם דיברו על נקמה, אבל ההגנה החלשה של מכבי תל אביב קרסה תחת הלחץ וההפסד נעל את חד הקמפיינים המביכים ביותר של קבוצה ישראלית באירופה.

בני יהודה – שמרוק רוברס (1:1 באירלנד במשחק הראשון 15/7/10, 0:1 לאירים בבלומפילד 22/7/10)

בקיץ 2010 בני יהודה הייתה משוכנעת שבדרכה עומדת קבוצת נגרים מאירלנד, שהיא רק צריכה לטאטא מהדרך ועד הדקה ה-91 במשחק החוץ הראשון באירלנד זה נראה היה ורוד. הכתומים ידעו שבארץ הסיפור עלול להיות קשה עוד יותר, וכך היה כשעשרים דקות לסיום משחק הגומלין בבלופילד שמרוק הבקיעה את השער שהיא כל כך הייתה צריכה ובני יהודה חטפה סטירה כואבת במיוחד.

מכבי חיפה – דינמו מינסק (0:1 לחיפה בקרית אליעזר 30/7/10, 1:3 לבלארוסים בגומלין 5/8/10)

האות למה שעשוי להתרחש מול היריבה הבלארוסית החלשה ניתן כבר במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. לפני הגומלין חיפה הייתה משוכנעת שהיא הולכת לטייל, ואז הגיעה הדקה ה-90, אז הגיע גם המצב החופשי – שני תסמינים בולטים של שחקנים ישראלים באירופה, וסוף ידוע מראש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. אדריאן הרבשטיין
זה תמיד נגמר ככה. ורמוט/אדריאן הרבשטיין

תגובות

"אני חושב שבחצי הראשון היינו עוד במשחק והגענו למספר מצבים", אמר רוני לוי. "אני חושב שבחצי השני התאמנו את עצמנו בצורה לא טובה למשחק שלהם והם שיחקו על כדורים ארוכים ונלחצנו לאחור. בנוסף, לא מספיק הנענו את הכדור ולא הגענו למצבים. רצינו להגיע למצב של גול שיכריע את המשחק ולא השכלנו לעשות זאת. ספגנו שער אכזרי בדקה ה-90 וזהו, הסוף ידוע. אנחנו כרגע לא קבוצה מספיק טובה ואנו עובדים קשה מאוד בשביל להשתפר. אנו בשלב הראשון של העונה ואיני רוצה לספק תירוצים אלא עובדות. חסר לנו הרבה רכש ומדובר בצמד משחקים רשמיים ראשונים ואנו לא מספיק מוכנים".

המאמן הוסיף ואמר: "אני לא חושב שזה ישפיע, סך הכל זה מאכזב מאוד אבל במידה ואתה שואל אותי האם הקבוצה מוכנה לשחק בשלב הבתים אז לצערי הקבוצה לא במקום הזה. לדעתי אם נתרכז בליגה ונתרכז בלבנות קבוצה טובה ונתחזק בצורה הנכונה זה יתן לנו זמן שהוא נחוץ לנו. אני מאוד מבין את הקהל ומבין את האכזבה והכעס. יש עובדות בשטח ואנו לא מספיק טובים ומוכנים. אנחנו מנסים לעשות משהו אחר בקבוצה ועם כל הצער ישנם דברים טובים אבל שוב כרגע זה לא מספיק טוב ונצטרך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully