וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.7: פאטו עבר לוויאריאל, מיליק בדרך לנאפולי

קורינתיאנס הודיעה על מכירתו של החלוץ לספרד, הפולני יעבור תמורת 35 מיליון יורו. נשיא נאפולי יסדר לאשתו של איקרדי תפקיד בסרט בהפקתו, אם החלוץ יעבור. אקס הפועל תל אביב בדרך לוויטסה ארנהם

AP

העברות

* גונסאלו היגואין חתם רשמית ביובנטוס לחמש שנים. לידיעה המלאה.

* אנדרה גומס, קשר נבחרת פורטוגל, הוצג בברצלונה. בספרד מדווחים כי לרכש מוולנסיה יש בונוס מיוחד בחוזה, לפיו יקבל סכום אדיר של 15 מיליון יורו אם יזכה בכדור הזהב במהלך חמש שנותיו במועדון. כמו כן, סעיף השחרור שלו נקבע על 100 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* צ'ירו אימובילה חתם לשתי עונות בלאציו. החלוץ בן ה-26, שהושאל לטורינו מדורטמונד, יחליף קבוצה בפעם התשיעית בקריירה.

* קורינתיאנס אישרה כי מכרה את אלשנדרה פאטו לויאריאל. החלוץ הושאל בחצי העונה האחרונה מהקבוצה הברזילאית, שתקבל כ-3 מיליון יורו עבור 60 אחוזים מהכרטיס שנמצאים בבעלותה, לצ'לסי.

* הקשר הגנאי, קווינסי אווסו אבייה, ששיחק בעבר בארסנל, חתם בניימיכן ההולנדית על חוזה לעונה. קווינסי בן ה-30 שיחק בעונה שעברה בבואבישטה הפורטוגלית, בשורותיה רשם שבע הופעות בליגה. שער הליגה האחרון שלו היה באפריל 2012.

* קארל מג'אני, קפטן נבחרת אלג'יריה, נשאר בספרד אחרי שחתם לעונה אחת (עם אופציה לעונה נוספת) אצל לגאנס. הבלם בן ה-31 ירד בעונה שעברה עם לבנטה וינסה להימנע מגורל דומה עם העולה החדשה.

* אחרי צירופם של פבריסיו קולוצ'יני וטינו קוסטה, סן לורנסו הארגנטינאית החתימה גם את מתיאס קורוחו, המגן הימני האורוגוואי בן ה-30, שהגיע מאוניברסידד דה צ'ילה תמורת 2 מיליון דולר.

* אתלטיקו מדריד החתימה את השוער אקסל וורנר, הארגנטינאי הצעיר שגדל ברפאלה.

* חלוצה של קורודבה, פלורין אנדונה, חתם בדפורטיבו לה קורוניה, שתשלם עליו ארבעה מיליון יורו.

שמועות

* ארקדיוש מיליק קרוב מאוד לנאפולי, ויחליף בחוד את גונסאלו הגיואין. אייאקס קיבלה עבור הדיווחים את ההצעה על החלוץ הפולני שיעבור תמורת 35 מיליון יורו, כאשר באייר לברקוזן תקבל שבעה מהם (20 אחוז).

* באיטליה מדווחים כי נאפולי העלתה את הצעתה עבור מאורו איקרדי ל-45 מיליון יורו פלוס בונוסים, אבל אינטר נותרה בשלה והבהירה כי החלוץ הארגנטינאי לא למכירה. על פי אחד הדיווחים, נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס, שהוא גם מפיק סרטים ידוע, הבטיח לוונדה נארה, אשתו של איקרדי, תפקיד בסרט "חג מולד בלונדון" כחלק מהעסקה.

* נשיא בשיקטאש שלח מסר למילאן: "אתם רוצים את חוסה סוסה? כל מה שאתם צריכים זה להתקשר. תנו לנו כסף למצוא מחליף ראוי, והוא שלכם".

* צ'זארה פראנדלי, מאמן נבחרת איטליה לשעבר, נמצא בדרך לסין ומנהל מגעים עם קבוצת צ'ונגקינג ליפאן מהמקום ה-11 בליגה הבכירה.

* קרלוס טבס מודה: "כן, נאפולי וצ'לסי פנו אליי, אבל אני חוזר ואומר: אין לי שום כוונה לחזור לאירופה, אני רוצה לסיים את הקריירה בבוקה ג'וניורס".

* ריאל מדריד חוששת שפפ גווארדיולה ינסה לפתות את טוני קרוס ויצרפו למנצ'סטר סיטי. ב'מארקה' טוענים כי הבלאנקוס חוששים שפפ יבצע "מהלך מלוכלך" כפי שעשה מספר פעמים הקיץ, כשפנה אישית לכמה שחקנים תחת חוזה וניסה לשכנע אותם לעבור לתכולים.

* קשר הפועל תל אביב בעונה שעברה, חמזה בארי, קרוב לחתימה בוויטסה ארנהם ההולנדית בשורותיה נבחן בימים האחרונים.

מאורו איקרדי עם וונדה נארה. GettyImages
היא כבר מעוניינת במעבר לנאפולי. וונדה נארה עם מאורו איקרדי/GettyImages

* 'לה קיפ': יובנטוס מעוניינת בבלס מטווידי כמחליפו של פול פוגבה.

* באיטליה מדווחים שמתיאו דרמיאן, מגנה של מנצ'סטר יונייטד, עשוי להגיע לנאפולי בעונה הקרובה.

* מנצ'סטר סיטי מגבירה את המאמצים לצירופו של שחקנה של שאלקה, לירוי זאנה. הסכום האחרון שפורסם כי התכולים מתכוונים להציע על השחקן הצעיר הוא 42 מיליון ליש"ט.

* 'מארקה': אתלטיקו מדריד הגיעה לסיכום עקרוני עם סביליה בנוגע לרכישת קווין גמיירו.

אנדרה גומס מוצג כשחקנה החדש של ברצלונה. רויטרס
עכשיו נשאר רק החלק הפשוט של זכייה בכדור הזהב. אנדרה גומס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully