וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: גונסאלו היגואין ביובנטוס תמורת 90 מיליון יורו

שלושה ימים לאחר שנחשף טופס הבדיקות הרפואיות של החלוץ, פורסם באופן רשמי כי בעונה הקרובה הוא ישחק באלופת איטליה. הארגנטינאי חתם לחמש שנים וירוויח 7.5 מיליון יורו

AP

לאחר המון דיווחים ושמועות, לגונסאלו היגואין יש קבוצה חדשה - אלופת איטליה, יובנטוס. הארגנטינאי חתם לחמש השנים הקרובות בהן ירוויח שבעה וחצי מיליון יורו כאשר הגברת הזקנה תשלם עליו סכום עתק של 90 מיליון יורו. רק לפני שלושה ימים דווח כי החלוץ כבר חתם על החוזה ועבר בדיקות רפואיות, אך הודעה רשמית לגבי הנושא לא יצאה. היום (שלישי) פורסם באופן סופי שהחלוץ מצא לעצמו בית חדש באיטליה.

"פיפיטה" עבר עונה מדהימה והפך לאחד החלוצים המבוקשים ביבשת. למרות ששמו קושר למספר מועדונים כמו ארסנל ואתלטיקו מדריד, בשבועות האחרונים היה נראה כי המעבר ליובה קרוב מתמיד, ועולם הכדורגל המתין רק לצאת ההודעה הרשמית שהגיעה הערב.

הארגנטינאי שהחל את הקריירה בריבר פלייט, הגיע לריאל מדריד בינואר 2007 תמורת 12 מיליון יורו בלבד. למרות שחווה תקופות טובות במדי הבלאנקוס, הוא לא הצליח להותיר חותם בבירת ספרד ובקיץ 2013 עבר לנאפולי תמורת 38 מיליון יורו. בדרום איטליה היגואין הפך לאחד השחקנים האהובים ביותר והציג יכולת מצוינת, שכללה 71 שערים ב-104 משחקים. במהלך עונתו האחרונה הוא שבר את שיא הכיבושים לעונה בסרייה A, עם 36 שערים.

סך הכול, יובנטוס הוציאה בקיץ הנוכחי 145 מיליון יורו על רכש: היגואין ב-90 מיליון, מיראלם פיאניץ' ב-32 ומרקו פיאצה ב-23. דני אלבס הגיע כשחקן חופשי ומהדי בנעטיה בהשאלה מבאיירן מינכן.

עוד בנושא:

מראדונה: "הסיפור עם היגואין כואב לי. בתקופתי זה לא היה קורה"
הכנה: יובנטוס ניצחה את טוטנהאם 1:2
אברמוביץ' בהיכון: "קאלידו קוליבאלי רוצה לעזוב את נאפולי"

שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. GettyImages
בית חדש. היגואין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully