וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.7: קולו טורה בסלטיק, ברצלונה הציעה את ארדה ליובנטוס

הבלם מתאחד עם ברנדון רוג'רס, הגברת הזקנה קיבלה מסרים לגבי הטורקי, רומא ומילאן נאבקות על חלוץ יובנטוס ולברקוזן סימנה את איסלה. בקטלוניה מדווחים: הושג סיכום עקרוני על מעברו של גמיירו לברצלונה

AP

העברות

* הבלם הוותיק קולו טורה חתם לעונה בסלטיק.

* וינצ'נזו רנאלה השלים את המעבר מריאל ויאדוליד למיאמי, קבוצתו של דיוויד בקהאם.

* מארסיי הציגה את ארון ליה איסקה, אחיו הצעיר של מישי בטשואי.

* המבורג הודיעה על רכישתו של קשר שטוטגרט פיליפ קוסטיץ'. הסרבי בן ה-23 חוזר גם על ידי וולפסבורג, ולנסיה וליברפול. לידיעה המלאה

שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג חוגג. רויטרס
הרכש הבא של פפ? אובמיאנג/רויטרס

שמועות

* ב'ספורט' הקטלאני מדווחים שהושג סיכום עקרוני בין ברצלונה לסביליה על מעברו של קווין גמיירו לקטלוניה. החלוץ בן ה-29 לא שותף היום במשחק ידידות של סביליה, מה שמרמז על כך שההודעה הרשמית צפויה לצאת בקרוב. לידיעה המלאה

* בארסנל מתכוננים לעסקת ענק. על פי הדיווחים באנגליה התותחנים קרובים להשלים את צירופם של אלכסנדר לקאזט וריאד מחרז תמורת סכום המוערך ב-80 מיליון יורו. בממלכה כבר טוענים כי הלונדונים כבר הציעו למכירה חולצות של כוכב לסטר, שהביע עניין במעבר אך ורק לקבוצה של ארסן ונגר.

* אגב, באתר אדידס עלתה אתמול אפשרות לקנות חולצה של צ'לסי עם הספרה 7 והכיתוב מחרז, אבל העמוד ירד. כמובן שהדבר העלה את האפשרות שמחרז יעבור לכחולים בסופו של דבר. עם זאת, מאמן לסטר קלאודיו ראניירי נשאל אתמול לגבי עתידו של מחרז ואמר ש"אני בטוח שהוא יישאר, כמובן".

* באנגליה מדווחים כי מנצ'סטר סיטי קרובה להשלמת שתי עסקאות גדולות בסך 100 מיליון יורו. הראשונה - צירופו של פייר אמריק אובימאינג מבורוסיה דורטמונד, השנייה - החתמתו של ג'ון סטונס מאברטון.

* צ'לסי מאסה במגעים עם נאפולי לגבי קלאידו קוליבאלי וסימנה מחליף. בלם לאציו, סטפן דה פריי, עשוי לחזק את ההגנה של אנטוניו קונטה. הנשרים צפויים לקבל עבורו 15 מיליון יורו.

* סוונסי פועלת במרץ כדי להחזיר את ווילפריד בוני לשורותיה. החלוץ מחוף השנהב, שלא מצא את מקומו בסיטי, צפוי לחזור אל הברבורים תמורת 25 מיליון ליש"ט.

סטפן דה פריי שחקן לאציו. GettyImages
בדרך ללונדון? דה פריי/GettyImages

* מרטין קסארס מחפש אחרי קבוצה חדשה אחרי שחוזהו ביובנטוס פג. פיורנטינה, רומא, אינטר ונאפולי מנהלות מגעים עם הבלם הוותיק.

* בפורטוגל מדווחים כי ספורטינג ליסבון קרובה לצרף את רובין ואן פרסי, שלא מעוניין להישאר בפנרבחצ'ה.

* באייר לברקוזן מעוניינת לצרף את מאוריסיו איסלה. הגרמנים צפויים להעביר ליובנטוס חמישה מיליון יורו עבורו.

* נשיא בוקה ג'וניורס הצהיר כי קרלוס טבס יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

* בברצלונה כבר עובדים על דילול הסגל. רוברטו פרננדס מנסה למצוא פתרון לגבי מכירתם של אדריאנו, כריסטיאן טייו, דוגאלס ומרטין מונטויה. לידיעה המלאה

* בברצלונה חשפו: כך ליאונל מסי פעל כדי להשלים את עסקת לוסיאנו וייטו. לידיעה המלאה

* עוד בענייני הקטאלנים, נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה קרסו הכחיש את השמועות שלוסיאינו וייטו בדרך לברצלונה. "לא קיבלנו שום פנייה לגביו", אמר.

* דייויד מויס כבר התחיל לעבוד בסנדרלנד. הסקוטי מעוניין בוויל קין, ששייך למנצ'סטר יונייטד. החתולים השחורים צפוים להציע עבורו 6.5 מיליון ליש"ט.

מי אמר מחרז בצ'לסי?

* באיטליה בטוחים כי אברטון ניצחה בקרב על שירותיו של אקסל ויטסל. הבלגי יחתום בקבוצה של רונאלד קומאן תמורת 30 מיליון יורו.

* במילאן מאסו בשמועות סביב עתידו של קרלוס באקה. הקולומביאני קיבל אולטימטום לפיו הוא יודיע על עתידו עד ה-31 ביולי. גם ריקרדו ספונארה מאמפולי נמצא על הכוונת. בברזיל טוענים כי נאפולי מגששת אצל גבריאל ברבוסה, שזוכה למעקב מצב ברצלונה, יובנטוס וצ'לסי.

* מילאן ורומא נאבקות על שירותיו של חלוץ יובנטוס ונבחרת איטליה, סימונה זאזה. האיטלקי של הגברת הזקנה זוכה למעקב צמוד גם מצד וולפסבורג.

* וויטק שצ'סני צפוי להישאר ברומא, ולחתום בקבוצה מעיר הנצח על חוזה לאורך טווח, כך טוענים בתקשורת האיטלקית.

* האם פאולו סוזה יאבד את הכוכב הגדול שלו? בורחה ואלרו נקשר עם מעבר אפשרי לרומא כאשר בפיורנטינה מנסים לשכנע את הקשר הספרדי להישאר.

* ברצלונה העבירה מסר לראשי יובנטוס כי הם מעוניינים למכור את ארדה טוראן. הקשר הטורקי נחשב לאחד המועמדים לחיזוק של ארסן ונגר וארסנל.

ארדה טוראן שחקן ברצלונה. GettyImages
יובנטוס בעניין? ארדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully