וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: נבחרת ישראל זכתה במדליית הכסף בבאקו

אחרי פרשת ויגדורצ'יק ובתחרות ההכנה האחרונה לפני היציאה לריו, הבנות סיימו במקום השני בקרב רב במסגרת גביע האתגר, בזכות תרגיל מצוין באלות וחישוקים. ריבקין עלתה לגמר שני

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מרום שפיצר

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל השיגה היום (שבת) מדליית כסף בקרב רב, בתחרות גביע האתגר הנערכת בבאקו, אזרבייג'אן. אחרי שהעפילו לגמר בתרגיל הסרטים עם 18.350, הבנות הציגו תרגיל נהדר בקטגוריה המשולבת של אלות וחישוקים, מה שזיכה אותן בציון 18.450. רוסיה סיימה ראשונה עם 37.650, ישראל שנייה עם 36.80 ואיטליה שלישית.

מדובר בתחרות הראשונה של הבנות אחרי פרשת אירה ויגדורצ'יק, שלכאורה בעטה באחת מבנות הנבחרת ולאחר ימים ארוכים של דיונים הוחלט כי המאמנת תמשיך בתפקידה. זוהי גם תחרות ההכנה האחרונה לפני היציאה לריו.

עוד בנושא:

נבחרת ההתעמלות האומנותית עלתה לגמר בבאקו
המתווה החדש אושר, אירה ויגדורצ'יק נשארה בנבחרת
אלכס שטילוב: "להיות בגמר בריו זה לא מעניין. רק מדליה"

נבחרת ההתעמלות האומנותית. דף הפייסבוק של איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
כך משכיחים סערה. בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית/אתר רשמי, דף הפייסבוק של איגוד ההתעמלות

נטע ריבקין, המתעמלת הבכירה של ישראל ומי שתישא את הדגל בראש המשלחת בריו, העפילה לגמר שני בתחרות גביע האתגר. ריבקין עלתה לגמר בתרגיל הסרט עם ציון 18.550 וממשיכה בכושר הטוב שלה לאחר הפציעה.

זהו גמר שני אליו מעפילה ריבקין בתחרות, אחרי שאתמול עלתה לגמר בתרגיל הכדור מהמקום השלישי. מחר ייערכו תרגילי הגמר, בהם תנסה ריבקין להשיג מדליה. בדירוג הכללי סיימה ריבקין שביעית עם 71.2 נקודות.

(עדכון ראשון: 14:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully