וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גונסאלו היגואין חתם ביובנטוס שתשלם עליו 94 מיליון יורו

סוף לסיפור? ב'סקיי ספורט איטליה' טוענים שהחלוץ הארגנטינאי עבר בדיקות רפואיות ויצטרף לגברת הזקנה לארבע השנים הקרובות. על פי הדיווחים, הוא ירוויח 7.5 מיליון יורו בעונה

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי. Marco Luzzani, GettyImages
בדרך לאליפות ראשונה באיטליה? היגואין/GettyImages, Marco Luzzani

האם אחת ההעברות הגדולות של הקיץ נסגרה באופן סופי? ב'סקיי ספורט איטליה' ובכלי תקשורת נוספים במדינה, מדווחים היום (שבת) שגונסאלו היגואין, מלך שערי הליגה האיטלקית בעונה החולפת, עבר בדיקות רפואיות ביובנטוס וחתם בשורות האלופה עד שנת 2020. הגברת הזקנה תשלם את תג המחיר האסטרונומי של החלוץ, שעומד על 94 מיליון יורו.

שמו של היגואין קושר למספר מועדונים במהלך החודשים האחרונים, כאשר מלבד יובנטוס, גם ארסנל ואתלטיקו מדריד היו מאוד מעוניינות בו. החלוץ היה מבוקש גם בסין, ואף סירב להצעת ענק שכללה שכר של 800 אלף יורו בשבוע. השמועות בנוגע ל'פיפטה' לא הפסיקו לזרום ונשיא נאפולי, אאורליו דה לורנטיס, הכחיש כי קיבל הצעה מהביאנקונרי על החלוץ, אך כעת נראה כי המעבר אכן יצא בסופו של דבר לפועל.

הארגנטינאי שהחל את הקריירה בריבר פלייט, הגיע לריאל מדריד בינואר 2007 תמורת 12 מיליון יורו בלבד. למרות שחווה תקופות טובות במדי הבלאנקוס, הוא לא הצליח להותיר חותם בבירת ספרד ובקיץ 2013 עבר לנאפולי תמורת 38 מיליון יורו. בדרום איטליה היגואין הפך לאחד השחקנים האהובים ביותר והציג יכולת מצוינת, שכללה 71 שערים ב-104 משחקים. במהלך עונתו האחרונה הוא שבר את שיא הכיבושים לעונה בסריה א', עם 36 שערים.

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס תפתח את העונה מול פיורנטינה, נאפולי מול פסקארה
ג'אמפיירו ונטורה הוצג כמאמן נבחרת איטליה: "גאה ומאושר מתמיד"

טופס הבדיקות של גונסאלו היגואין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully