וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אולימפיאקוס: "אם לא נתקן את הטעויות, הפועל באר שבע תעשה לנו חיים קשים"

אלופת יוון הפסידה במשחק ההכנה האחרון שלה לקראת מוקדמות האלופות ברביעי, מאמנה ויקטור סאנצ'ס מודאג: "חייבים לתקן את הטעויות לקראת באר שבע". פפאדופולוס: "לא מופתע שהיא הגיעה למוקדמות"

באדיבות ערוץ 20

אלופת יוון, אולימפיאקוס, תגיע למשחק מול הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות ברביעי בכושר מעט ירוד. היוונים ערכו העונה שישה משחקי אימון וניצחו פעמיים בלבד, כשהם רשמו ניצחון בודד בחמישת משחקיהם האחרונים, ואף הפסידו אתמול (רביעי) לאטרוטימוס במשחק ההכנה האחרון לקראת המשחק מול האלופה הישראלית.

ההפסד האחרון הדאיג מעט את אנשי אולימפיאקוס. במהלך המפגש נרשמו טעויות רבות בהגנה ואחד השערים אף הגיע לאחר טעות של השוער. "עשינו טעויות רבות ושילמנו עליהן", אמר המאמן ויקטור סאנצ'ס. "אנחנו צריכים לעבוד על הדברים האלו לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, כי אחרת היא תעשה את החיים שלנו קשים".

המאמן הוסיף: "עוד לפני ההגרלה ידענו שכל יריבה שנקבל תהיה קשה ומסוכנת. מבחינתנו, נצטרך לשחק את המשחק שלנו ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים כדי לעבור שלב. אני מעדיף שלא להסתכל על היריבה, אלא רק על הקבוצה שלי".

הקשר היווני, יאניס פפאדופולוס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא, התראיין ביוון וסיפר על יריבת אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע: "אני לא מופתע שהיא הגיעה לשלב הזה, היא קבוצה טובה מאוד. מדובר במוקש עבור אולימפיאקוס אך למרות זאת אני מאמין שהיא תעבור".

עוד בנושא

הפועל באר שבע: לוסיו נרשם באופ"א ויוכל לשחק מול אולימפיאקוס
בזכות ההעפלה לשלב הבא: הפועל באר שבע הבטיחה הכנסה של כמיליון יורו
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע העפילה לסיבוב השלישי

מאמן אולימפיאקוס ויקטור סאנצ'ס. GettyImages
"ידענו שיהיה קשה". סאנצ'ס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully