וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא השגנו תוצאה אידיאלית אבל הדברים עדיין תלויים בנו"

20.7.2016 / 19:49

מאמן מכבי חיפה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת הגומלין (חמישי, 19:00) לאחר ה-1:1 במשחק הראשון: "נעשה הכל כדי לנצח". משומר: "לא רוצה לחשוב על תסריט בו לא ננצח, נלחם עד הסוף"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי חיפה נחתה אמש (שלישי) באסטוניה וקיימה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול נומה קאליו. בנוסף, הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי בה המאמן רוני לוי והמגן אייל משומר התייחסו להתמודדות מול קאליו. המשחק ישודר בערוץ 20 (19:00) ובסיומו תוכלו לצפות בתקציר בוואלה! ספורט. האסטונים השיגו תוצאה טובה בישראל (1:1), ובמועדון מבינים שהמשימה במשחק הגומלין תהיה קשה מאוד.

במהלך האימונים האחרונים רוני לוי תרגל את ההרכב שפתח במשחק האחרון. למרות זאת, נראה כי המאמן עדיין מתלבט לגבי איאד אבו עביד שפתח במשחק הראשון. במקביל, במועדון רוצים לצרף בדחיפות מגן שמאלי, שסאן מנחם שיפתח מחר יהיה מחליפו. על פי מקורות בבלגיה, מכבי חיפה פנתה שלשום למגן זולטה וארחם, בריאן ורבום (24). בשלב זה הקבוצה הבלגית דורשת כ-600 אלף יורו תמורת המגן, סכום שהירוקים לא מוכנים לשלם כרגע.

עוד בנושא:

מכבי חיפה פנתה למגן זולטה וארחם, שדורשת עליו 600 אלף יורו
רוקאביציה: "מגיעים מרוכזים ולהוטים לנצח". לחץ על גולדהאר לשחרור אזולאי
רועי קהת למכבי חיפה: מוכן לשוב לישראל. נמשך המשא ומתן לגבי שלומי אזולאי

רוני לוי מכבי חיפה. אתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"2:4 לטובתנו משקף יותר את המשחק הראשון". רוני לוי/אתר רשמי, אתר הרשמי של מכבי חיפה

מאמן הירוקים, רוני לוי: "לא השגנו תוצאה אידיאלית אבל עדיין הדברים תלויים בנו, במידה וננצח נעבור שלב. אנחנו משחקים מול יריבה מאומנת שנמצאת בשלב מתקדם של הליגה ובכל מקרה נעשה את הכל כדי לנצח. אנחנו לא מתכוונים לחשוף כאן את ההרכב שלנו. עליתי עם ההרכב הטוב ביותר שעמד לרשותנו במשחק בישראל אך יכול להיות שיהיה שינוי מחר".

"אנחנו לעומת זאת נמצאים בשלבים רחוקים מהליגה, יש פצועים ומספר שחקנים חסרים. אין לנו מקדמה אידיאלית מהמשחק הראשון והשגנו תוצאה לא כל כך טובה. בכל משחק אנו רוצים לנצח וגם לכאן אנו מגיעים על מנת לנצח. במשחק בנתניה הגענו להרבה מצבים ואני חושב שאם היה 2:4 לטובתנו זה היה יותר משקף. אנחנו נמצאים בתהליך בנייה, חסרים לנו מספר שחקנים שאנו רוצים לצרף לקבוצה. בלי קשר לתוצאה מחר, תהיה לנו קבוצה חזקה עם אנרגיות טובות ורוח קבוצתית טובה, אני משוכנע בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלירן עטר מכבי חיפה. אתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
אלירן עטר באימון באסטוניה/אתר רשמי, אתר הרשמי של מכבי חיפה

אייל משומר הוסיף: "זו חוויה גדולה לשחק בליגה האירופית, אני לא רוצה לחשוב על תסריט שלא ננצח. עלינו להגיע בשיא הרצינות ולהילחם עד הסוף. מדובר בקבוצה קשה ופיזית. עכשיו אחרי ששיחקנו את המשחק הראשון, אני מקווה שנדע להתמודד איתם בצורה הטובה ביותר".

הרכב משוער: אוהד לויטה; אייל משומר, איאד אבו עביד, מארק ואליינטה, סאן מנחם; גארי קגלמאכר, נטע לביא, לודוביק אוברניאק, פיראס מוגרבי, גילי ורמוט; ניקיטה רוקאביציה.

שחקני נומה קאליו חוגגים. אדריאן הרבשטיין
מחפשים עוד הפתעה. שחקני קאליו חוגגים במשחק הקודם/אדריאן הרבשטיין

האסטונים נהנו ממנוחה ארוכה, כשלמעשה לא שיחקו בליגה מאז התיקו מול מכבי חיפה בישראל, והתרכזו אך ורק במשחק בליגה האירופית. נומה קאליו רשמה ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים שלפני המפגש מול הירוקים בליגה האירופית, ויקוו לחזור למסלול הניצחונות במשחק הביתי מול הירוקים, כשהם יודעים ש-0:0 יספיק להם בשביל מקום בשלב הבא.

הרכב משוער: ויטאלי טלש, קארל מול, ז'ורז'ה רודריגס, מקסימיליאנו אוג'ה, אנדריי סידורנקוב, ינאר טומט, ארטיום דמיטרייב, רג'ינל אמבו אלידור, ארתור ולקאייב, דמיאנו קינטיירי, אטס פורייה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully