וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת למכבי חיפה: מוכן לשוב לישראל. נמשך המשא ומתן לגבי שלומי אזולאי

18.7.2016 / 8:49

סוכנו של קשר אוסטריה וינה מתווך בין המועדונים, הירוקים מוכנים לשלם כ-350 אלף יורו. לוי רוצה בנוסף את קשר מכבי תל אביב וקשר אחורי זר. אוברניאק עשוי לעזוב אם רוקאביציה לא יקבל אזרחות עד פתיחת הליגה

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

במכבי חיפה סבורים שהחלוץ ניקיטה רוקאביציה יקבל אזרחות לפני פתיחת משחקי הליגה הראשון ולכן משהים כרגע את ההחלטה בעניין לודוביק אוברניאק. רוני לוי רוצה להביא מגן שמאלי (העסקה קרובה לסיכום), שיהיה הזר השישי בסגל, אבל במועדון מחפשים גם קשר אחורי זר. אם שחקן כזה יגיע, הכוונה היא לשחרר את אוברניאק (בכפוף לכך שהקשר יימצא קבוצה אחרת) למרות שרוני לוי מעריך אותו מאוד. המטרה של לוי פשוטה: קשר אחורי זר יכול לסייע לקגלמאכר להתחרות על שני תפקידים - קשר אחורי ובלם, ובעת הצורך גם מגן ימני. אם רוקאביציה יקבל אזרחות עד פתיחת העונה, לוי ישאיר את כל הזרים בקבוצה.

עוד בנושא:
שגרירים: צמד לרועי קהת בגביע האוסטרי
טאלב טואטחה ערך בכורה במדי פרנקפורט
אוסטריה וינה לא מוכנה להשאיל את רועי קהת
יורגוס צבלאס על הכוונת של מכבי חיפה
כל הידידעות על מכבי חיפה בוואלה! ספורט

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ממשיך לחפש. לוי/ברני ארדוב

בינתיים נמשך המשא ומתן בעסקאות שלומי אזולאי ורועי קהת. סוכנו של אזולאי אבי נימני נמצא בקשר עם מכבי תל אביב, והעביר את המסר בעניין הרצון לבצע עסקת רכישה ולא השאלה. מקורבים לקשר חושדים כי מכבי תל אביב מערימה קשיים בכוונה וסבורים כי בסופו של דבר הוא ישוחרר. בחיפה טוענים כי הם לא קיבלו כל מסר ממכבי תל אביב לפיו הוא לא משוחרר.

במועדון אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט במוצאי שבת לפיו מתקיימים מגעים לרכישת רועי קהת, אותו אוסטריה וינה לא מוכנה להשאיל אלא רק למכור. יחד עם זאת, קהת שהעביר מסר למועדון לפיו הוא מוכן לשוב לישראל עדיין לא שוחרר רשמית מהקבוצה ואתמול כבש צמד במשחק גביע מול קבוצה מהליגה השלישית. מי שמתווך בין המועדון האוסטרי לחיפה הוא סוכנו רונן קצב. בשלב זה חיפה טרם הגישה הצעה, אבל על פי גורמים במועדון היא מוכנה לשלם כ-350 אלף יורו.

הקבוצה ממשיכה להתאמן, כשאתמול תרגל רוני לוי הרכב דומה לזה שפתח במשחק הראשון. יחד עם זאת, ייתכן שאיאד אבו עביד יפנה את מקומו במשבצת הבלם לטובת שחקן אחר. שובל גוזלן לא תורגל בהרכב ונראה כי השלישייה הקדמית תמשיך להיות מורכבת מרוקאביציה, גילי ורמוט ופיראס מוגרבי. המאמן ערך גם אסיפה קצרה בה הקרין קטעים מהמשחק הראשון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה. אדריאן הרבשטיין
גם אוברניאק מחכה להחלטה עליו. רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully