וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לרועי קהת בגביע האוסטרי, בכורה לטאלב טואטחה בפרנקפורט

הקשר פתח בהרכב אוסטריה וינה וכבש פעמיים תוך שש דקות ב-0:6בסיבוב הראשון בגביע. המגן שיחק לראשונה בקבוצתו החדשה (45 דקות) ב-0:0 מול דואיסבורג. נאתכו כבש בפנדל ב-1:3 של צסק"א מוסקבה, 11 דקות לסלליך בניצחון מאריבור

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
צמד מהיר. קהת/אתר רשמי, אוסטריה וינה

כשמונה חודשים עברו מאז השער האחרון של הקשר רועי קהת בקבוצתו אוסטריה וינה. הערב (ראשון) כבש קהת כמות כפולה מהכמות שכבש בעונה שעברה, כשסיים עם צמד במשחק הגביע שנערך במסגרת הסיבוב הראשון בו ניצחה וינה 0:6 את דרונבירן מהליגה השלישית במדינה.

קהת פתח בהרכב של אוסטריה וינה והשלים 90 דקות. את השער הראשון שלו כבש בדקה ה-30 ובכך קבע 0:2. שש דקות אחר כך, הוא השלים צמד ולמעשה סגר את הסיפור של המשחק כבר במחצית הראשונה.

* טאלב טואטחה ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, איינטרכט פרנקפורט, ב-0:0 מול דואיסבורג. המשחק ארך 45 דקות בלבד, המגן שותף לכל אורכו.

* ביברס נאתכו המשיך בכושר הטוב שבוא הוא נמצא בטרום העונה. הקשר הוסיף שער נוסף, השלישי שלו במשחקי ההכנה, ב-1:3 של צסק"א מוסקבה על ארסנל טולה, כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-42.

* מראיבור וסנטיהו סלליך פתחו את עונת 2016-17 עם דרמה גדולה. הקשר אמנם פתח על הספסל ועלה רק בדקה ה-79, על הדשא סגנית האלופה הזדקקה לשער דרמטי של דרה ורסיץ' בדקה ה-93 כדי לרשום 0:1 על קופר. מרוואן קבהא לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully